یکی ازخوانندگان ازشرایط قطع تلفن های همراه اول گله مند بود. روابط عمومی شرکت مخابرات درباره شرایط قطع تلفن های همراه و ثابت گفت:« قطع تلفن بر اساس آئین نامه واگذاری تلفن های ثابت و همراه انجام می شود»

یکی از خوانندگان خبر آنلاین نوشته بود:« سلام.سوال من از " همراه اول " هست.این شرکت طبق چه قانونی خط موبایلی رو که حدود 500هزار تومان بابت اون ،اون هم 10سال پیش، از ما گرفته،بابت بدهی 12500تومانی قطع میکنه و بعد از وصلش هم 2000 تومان هزینه وصل میگیره؟هیچ سازمانی تو مملکت نیست بررسی کنه این درآمد چندصد میلیارد تومانی دوماهانه ی همراه اول چه مبنایی داره؟مثل اینکه گفته میشد مبلغ بدهی از مقدار خاصی که تجاوز کنه، مشمول قطع میشه.آیا 12500 تومان توی اون معیار قطعی قرار میگیره؟
زارعیان درپاسخ به سئوال این خواننده به آئین نامه واگذاری تلفن های ثابت و همراه گفت:«طبق آئین نامه واگذاری تلفن ثابت و همراه که درهنگام خرید به امضای خود مشترک و سازمان های نظارتی و تنظیم مقررات رسیده است این کار انجام می شود. دراین آئین نامه آمده است اگر مشترکی پس از پایان دوره دو ماهه اش هزینه کارکرد تلفنش را به هر مبلغی که باشد نپردازد شرکت مخابرات می تواند تلفن آن مشترک را قطع کند. یعنی حتی اگر مشترک هزار تومان از هزینه اش را پرداخت نکرده باشد هم درشرایط قطع خط تلفن قرار دارد.»
رئیس روابط عمومی شرکت مخابرات افزود:«اما شرکت مخابرات هیچگاه تلفن مشترکینی که کارکردشان پائین است را قطع نمی کند. اگر این هزینه افزایش یافت ابتدا اخطار داده می شود و سپس تلفنشان یک طرفه می شود. اگر بازهم ترتیب اثرداده نشود تلفنشان کاملاً قطع می شود.»
وی ادامه داد«ازسوی دیگر اگر تعداد دفعات قطع تلفن افزایش یابد تلفن آنها به طور کامل قطع می شود. زیرا اینطوربه نظر می رسد که گویا این افراد نیازی به خط تلفن ثابتشان ندارند. این اتفاق درباره تلفن های همراه نیز می افتد و پس از سه دوره حق مالکیت این افراد سلب می شود.»
45235
 

کد خبر 244235

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حامد US ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    23 0
    میشه این برگه ای که میگن امضا شده را به ما بگن چیه؟برا منم همچین مشکلی پیش اومدش اما این برگه وجود نداره چون این قانون که میگ ماله وقتیه که مخابرات خصوصی شده نه برای اونا که قبلا خط را خریدن
  • مقیمی IR ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    54 0
    آئین نامه واگذاری تلفن توسط مشتری و سازمان مقررات رادیوئی امضاء شده . باید عرض کنم این آئین نامه که توسط شما تدوین میشه و مشتری هیچ دخل و تصرفی در آن نداره به عبارتی ما مجبوریم به اجبار هرچی شما تدوین کردید را امضاء کنیم . در ثانی چطور شما می توانید بابت عدم پرداخت حتی 1000 تومان بدهی تلفن ار یکطرفه کنید ولی ما نمی توانیم بابت عدم انجام سرویس و عدم ارسال پیامک از شما درخواست غرامت کنیم؟؟
  • بدون نام IR ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    38 1
    الان این جواب خود این اقایون رو قانع میکنه؟! !!
  • بدون نام IR ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    15 0
    پس مبلغ وديعه 200 هزار توماني را هم بگين كه طبق همان قرارداد بايد همان موقع تحويل خط پس مي دادن ولي پس از اين همه سال پس ندادن
  • بدون نام IR ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    15 0
    جناب زارعیان تو آیین نامه شما به ودیعه ای که مردم به شما پرداخت کردن اشاره ای نشده؟؟؟!!! این شرکت مخابرات با پول ودیعهای مردم بالا رفته.به خدا این طرز جواب دادن به مشترکان صحیح نیست. خدا عاقبت همه ما را ختم به خیر کند.
  • بدون نام IR ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    2 0
    بلی اما بدون حکم دادگاه حق قطع کردن را شرکت مخابرات ندارد. آن وقت پس بانک ها هم اگر کسی بدهی از بابت وام داشت خودشان اقدام کنند و ملک وثیقه ها را توقیف کنند و بفروشند. این کار شرکت مخابرات حرج و مرج ایجاد می کند. حتی من شنیدم بابت بدهی، یک خط تلفن ثابت دیگری که فقط به نام آن بدهکار هست را هم قطع و توقیف می کنند و حال آنکه آن خط در تصرف دیگری هست اگرچه بنامش نیست.
  • سيد علي US ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    1 10
    برو حسابتو بده تا هم تلفنت قطع نشه و هم خودتو بيش از اين برا 125000 ريال به سخره نگري
  • بدون نام EU ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۱
    2 0
    دوست عزیز لطفا قبض را به موقع به دست مان برسانید

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین