در پی اعتراض یکی از خوانندگان خبرآنلاین درباره تاخیر صدا درخطوط ایرنسل با روابط عمومی این شرکت تماس گرفتیم. روابط عمومی ایرانسل می گویداگردرارتباط مشکلی حس می کنید با ما تماس بگیرید.

حمید نوشته بود:«با سلام. بسیاری از مردم ایران از سیم کارت های ایرانسل استفاده می کنند و همه دقیقا" مشکل با تاخیر رسیدن صدا را تجربه کرده اند .این مشکل دائمی است و در هر مکالمه ای مانند تماس ایرانسل به ایرانسل و تماس ایرانسل به تلفن ثابت و تماس ایرانسل به سیم کارت های دیگر وجود دارد. البته این مشکل در تماس های دیگر اپراتور های تلفن همراه و تلفن ثابت وجود ندارد. منتظر پاسخ مسئولین هستیم
آرش گریم بیگی، روابط عمومی شرکت ایرانسل در پاسخ به مشکل به این خواننده گفت:« تا کنون چنین مشکلی نداشته ایم و گزارشی درباره آن به دست ما نرسیده است. امااگر مشترکی باچنین مشکلی در رتباطاتش روبرو است می تواند از طریق خطوط ایرانسل با شماره 700 و از طریق اپراتورهای دیگربا شماره 09377000000 تماس بگیرد و مشکلاتش را مطرح کند. تا به آن رسیدگی شود.»
به هر حال ما در سرویس مشکلات مردم خبر آنلاین منتظر کامنت های شما در مورد برطرف شدن یا عدم برطرف شدن این مشکل هستیم تا در صورت لزوم آن را دوباره پی گیری کنیم .

45235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 244244

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    3 8
    علت واضحی داره، ایرانسل از تماس اینترنتی استفاده میکنه تا حداق هزینه و حداکثر سود داشته باشه.
    • حسین IR ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
      6 1
      دوست عزیز،تماس اینترنتی مقوله کاملاً جدایی هستش و در مورد ایرانسل،همراه اول و ... صادق نیست،لطفاً در مواردی که تخصص ندارید اظهار نظر نفرمایید!!!
  • بدون نام IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    1 1
    سلام من این مشکل دارم زمانی که از خط های همراه اول با من تماس میگیرند قطعی صدا دارم و بعد از چند ثانیه قطع میشود و این مشکل با چتد تا شماره دلرم که با اپراتورهای ایرانسل تماس گرفته شد و شماره را اعلام کردم و گفتند که مشکل همراه اول است و شماره سریال سیم کارت بدبد که پروسه 7 خان رستم هست آیا واقعا ایرانسل با شماره تلفنهای خودش نمیتواند سریال یه شماره در بیاره .
  • بدون نام IR ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۸
    2 5
    به نظر من ایرانسل داره از سیستم VOIP استفاده میکنه و سرعت اینترنتشون یا اینترانتشون پائینه که من هم زنگ زدم جوب درستی ندادن
  • کورش IR ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۲۹
    6 2
    سلام. من 6 ساله ایرانسل دارم و به دلایل کاری در تهران و سمنان و خراسان و اهواز و اصفهان و تبریز از تلفن همراهم استفاده کرده ام و تاکنون چنین مشکلی نداشته ام و کاملا هم راضی هستم.
  • بدون نام SG ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۶/۳۰
    3 1
    وقتی با خط ایرانسل به ایرانسل زنگ میزنم صدا نمیره که بخاد با تاخیر برسه!!! باید یه 10 20 باری بگیرم تا صدا برسه اونور!!! زنگ هم میزنی به 700 میگه سریال خط روبده، چک میکنه میگه مشکلی نیست. بعد میگه گوشی رو عوض کن امتحان کن، گوشی رو عوض میکنیم بازم همونه. تهش هم میگن مشکل آنتی دهی محلیه که هستی، از یه جای دیگه ی شهر هم زنگ میزنیم بازم همینه! ولی وقتی با همراه اول تماس میگیرم به خط ایرانسل مشکل صدا نیست اصن! خب این یعنی یه مشکلی هست که اپراتورهای عزیز ایرانسل زیر بارش نمیرن!!!
  • بدون نام IR ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۱
    0 0
    من سیم کارت دوقلو خریدم اصلی فعال شده ولی هدیه فعال نمیشه شما بگید من چکاااااااااااااااااار کنم........................................
  • پوریا IR ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۲/۱۳
    0 0
    من چند وقته مشکل تاخیر صدا دارم اونم فقط با چنتا شماره ایرانسل حتی سیم کارتم عوض کردم بازم همین طوره بعضی وقتا اینقدرروی اعصابمه که میحوام گوشیو هزار تیکه کنم این اپراتورای محترمم که هیچی تا کی این مشکل باقی میخواد بمونه؟