با توجه به کامنت های متعددی که مخاطبین خبرآنلاین درباره مشکلات مطرح شده درباره خدمات دهی شرکت سایپا، روابط عمومی این شرکت عنوان داشت که پس ازپیگیری برخی از مشکلات دریافتند که بسیاری ازدارندگان این مشکلات دارای اطلاعات و پرونده های ناقصی هستند که جز با برقراری ارتباط با دارندگان خودرو ها و بررسی کامل پرونده آنها امکان پذیرنیست. از این رو شرکت سایپا طی ارسال نامه ای به خبر آنلاین به مخاطبین خبر گفت اگراین افراد پس ازگذراندن مراحل فوق به نتیجه مطلوب نرسیدند. می توانند دراعتراض به برطرف نشدن مشکلات با خبرآنلاین مکاتبه کنند.
جوابیه شرکت سایبا به این شرح است:
با سلام و احترام
مشتریان محترمی که با مشکلاتی رو به رو شده اند میتوانند مشکلات خود را از کانال اصلی تماس با امور مشتریان گروه خودروسازی سایپا پیگیری نمایند تا به شکل سازمان یافته و دقیق مشکلاتشان حل شود و دچار سردرگمی نشوند. مدیریت ارتباط با مشتریان سایپایدک مسئول رسیدگی و پاسخگویی به همه مشکلات مشتریان است و با ارجاع دقیق مشکلات به متولیان اصلی، مسائل مشتریان را تا رفع کامل مشکل پیگیری مینماید.
راه های ارتباط مشتریان با گروه سایپا برای رسیدگی به همه مشکلات و شکایات مشتریان به شرح زیر است:
شماره تلفن برای مشتریان عزیز تهرانی: 61611817
شماره تلفن برای مشتریان خارج از تهران: 096770
نمابر: 61611742
پیامک: 10001817
آدرس ایمیل: customer@saipayadak.org
صندوق پستی: 1414-37515
آدرس مکاتبه: تهران – کیلومتر 17 جاده مخصوص کرج – نبش خیابان داروپخش – شرکت سایپایدک – امور مشتریان
با تشکر - ارتباطات گروه خودرو سازی سایپا
و البته سرویس مشکلات خبر آنلاین در صورت حل نشدن مشکلات ارسالی بازهم پی گیر مشکلات خوانندگان خواهد بود.
45235
نظر شما