خیلی از جوانانی که ازدواج می کنند برای شروع زندگی شان روی وام ازدواج حساب می کنند.

چراکه این وام می تواند گره های بسیاری از مشکلاتشان را باز کند اما مشکلی که وجود دارد این است که برخی از بانک ها از دادن این وام به زوج های جوان خودداری می کنند برای مثال علی محمدی از داراب نوشته بانک صادرات داراب از دادن وام ازدواج خودداری می کند و جواب دقیقی به ما نمی دهد چرا؟
واما جعفری(مدیر بانک صادرات شعبه مرکزی داراب)در پاسخ به این سوال گفت:" شاید این دوست عزیز مشکل ضامن داشته اند جعفری هم چنین به این نکته اشاره کرد که اگر کسی در این زمینه مشکلی دارد می تواند با سامانه 09602ویا با شماره88828478تماس بگیرند تا کارشناسان بانک صادرات آن ها را راهنمایی کنند."

و در صورتی که مشکل دیگری هم دارید می توانید مجددا مشکلتان را با جزئیات بیشتر با سرویس مشکلات خوانندگان در میان بگذارید تا مجددا پی گیری کنیم.


45236
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 245059

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 7
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • هموطن IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    14 1
    سالهاست مشتری بانک صادرات هستم سرمایه دار هم نیستم و متاسفانه هر بار برای وام سوال کردم این جواب بوده بودجه برای پرداخت وام نداریم البته من جوان نیستم - خانه هم ندارم که بخوام برای بازسازی اش وام بگیرم اما یک انسانم که مشکلاتی مثل دیگر هموطنانم دارم اما متاسفانه از این بانک خیری ندیدیم البته خیلی راحت به کارکنان خودشان و خانواده کارکنانشان به هر اسمی راحت وام میدهند و به این ترتیب دیگر نوبت من و امثال من نمیرسد!
  • اکرم IR ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    9 2
    سلام و خسته نباشید -اصلا حرف ضامن داشتن یا نداشتن بانک صادرات نیست بانک صادرات بدون اینکه مدارک را ببینه می گه ما فعلا نمی تونیم وام پرداخت کنیم ؟ و هر بانکی زنگ می زنی از شعبه ها ی بانک صادرات می گن باید نامه از ای بانک مرکزی بیاد ؟
  • مریم IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    9 2
    سلام این شماره های پاسخگو نیست در حقیقت هیچکس پاسخگو نیست همه ما سرکاریم با این اوضاع بازار و کار همین یک امید رو هم از ما گرفتن
  • بدون نام IR ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    6 2
    در كل مسئله وام ازدواج به همين راحتي‌ها هم نيست. همين ضامن كه مي‌گويند مشكل داشته است، الان براي هر كدام از زوجين يك ضامن نياز است. اين ضامن بايد از بانك وام دهنده حقوق بگيرد يا يك حساب جاري "فعال" (كه معيارهاي فعال بودن نامعلوم است) در آن بانك داشته باشد يا اين كه جواز كسب داشته باشد. خب، شخصا برايم پيش آمد كه ضامن از آن بانك ولي در شهرستاني ديگر حقوق مي‌گرفت و او را بعد از كلي اصرار قبول كردند. اين كه يك ضامن بتواند هم عروس و هم داماد را ضمانت كند بر اساس حقوقي كه مي‌گيرد ممكن است، ولي تائيد اين كار با رئيس بانك است. بگذريم كه بانك‌ها اغلب از پرداخت 2 ميليون تومان اضافه وام شرايط خاصي كه اخيرا ابلاغ شده (مثل مهريه كمتر از 110 سكه) به بهانه نداشتن اعتبار قرض‌الحسنه كافي خودداري مي‌كنند
  • بدون نام IR ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۱/۰۷/۰۲
    7 4
    به قول يكي از دوستانم كه سالهاست در بانك ملت شاغل است، وام هايي مثل وام ازدواج كاملا در اختيار رئيس شعبه هستند و تائيد ضامن، تعداد ضامن (يكي براي زوجين يا دو تا) و شيوه ضمانت كاملا در اختيار اوست. به قول دوستم رئيس بانك حتي اگر مطمئن از بازپرداخت وام باشد، ممكن است ضامن صوري براي وام بپذيرد (كه اين مسلما نيازمند پارتي كلفت و آشنايي اساسي است!). در حالي كه در يكي از شعب بانك صادرات حسابي ما را اذيت كردند و آخر وام هم ندادند، با شرايطي خيلي راحت تر از بانك ملت شعبه همين دوستم واممان را گرفتيم!
  • جوان مشكل دار IR ۰۹:۳۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۷
    2 3
    بانك صادرات به هيچ كدام از قوانيني كه د سايت ثبت نام ازدواج نوشته شده است عمل نميكند و ميگويد ما بخشنامه داريم بيشتر از سه ميليون به هيچ وجه وام نميدهد حتي بانك مركزي را قبول ندارد.
  • مهرداد EU ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۶
    11 0
    باسلام وخسته نباشیدخدمت کارکنان بانک صادرات.من مشکل زیاد دارم وضامن حقوقی هم ندارم لطفاکاری کنیدتابتونم وام بگیرم ومشکلاتم حل بشه. باتشکر