به گزارش خبرآنلاین، انتشارات رسا کتاب «مشتری ها چگونه فکر می کنند؟» با عنوان فرعی «بینش های اساسی در مورد ذهن و ضمیر انسان» نوشته جرالد زاتمن از انتشارات دانشگاه هاروارد را با ترجکه امیر توفیقی روانه بازار نشر کرده است. این کتاب راهکارهایی متفاوت و کاربردی را در اختیار خواننده و البته اهل فن تجارت در بازار قرار می دهد تا بیشتر مشتری ها را درک کنند و بر اساس، طبقه بندی آنها، رفتار خود را تنظیم کنند.
«آنیل منون»، مدیرکل بخش استراتژی نام تجاری و هوش بازارکمپانی آیبیام درباره کتاب معقتد است: «اگر این کتاب را بهدقت و بهطور جدی مطالعه کنید، هرگز با اصول و روشهای مربوط به رفتارشناسی مصرفکنندهها و هوش بازار به روشهای پیشین برخورد نخواهید کرد.»
همچنین «میلیام مککامب»، رئیس کمپانی مکنیل در خصوص محتوای این کتاب گفته است: «بالاخره اثری کاملاً علمی و شگرف تدوین گردید که میتواند پاسخگوی این پرسش باشد که چرا «رویکردهای قبلی در حوزه بازاریابی عملکرد کاملاً مؤثری نداشتهاند؟» مشتریها چگونه فکر میکنند به شکلی روشن و واضح نشان میدهد که چرا گروههای مطالعاتی و روشهای سنجش و ارزیابی پیشین که در مورد رفتارشناسی مشتریها به کار گرفته میشدند، نمیتوانستند باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی برای سازمانها شوند.
آنطور که ناشر درباره کتاب منتشر کرده، «لارس پترسون»، مدیر کل و مدیر ارشد امور اجرایی کمپانی سندویک نیز درباره این کتابه اظهار نظری داشته است: «کمپانیها نیازمند این هستند که علوم میان رشتهای را در مورد رفتارشناسی مشتریها به کار بگیرند. این بینش باید به طور کامل در فرآیند برنامهریزی استراتژیک تمامی رهبران جای بگیرد. این رویکرد جدید، مسیرهای تازهای را در ایجاد مزیت رقابتی و برنده شدن در جدال همیشگی جلب وفاداری مشتریها به وجود میآورد. کتاب زالتمن برای تمام مدیرعاملها و مدیران بازاریابی که بخواهند عملکردی عالی و خارقالعاده داشته باشند، بسیار ارزشمند و گرانبها است.»
ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را (درصورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.
6060
نظر شما