مشتری ها چگونه فکر می کنند به شکلی روشن و واضح نشان می دهد که چرا گروه های مطالعاتی و روش های سنجش و ارزیابی پیشین که در مورد رفتارشناسی مشتری ها به کار گرفته می شدند، نمی توانستند باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی برای سازمان ها شوند.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات رسا کتاب «مشتری ها چگونه فکر می کنند؟» با عنوان فرعی «بینش های اساسی در مورد ذهن و ضمیر انسان» نوشته جرالد زاتمن از انتشارات دانشگاه هاروارد را با ترجکه امیر توفیقی روانه بازار نشر کرده است. این کتاب راهکارهایی متفاوت و کاربردی را در اختیار خواننده و البته اهل فن تجارت در بازار قرار می دهد تا بیشتر مشتری ها را درک کنند و بر اساس، طبقه بندی آنها، رفتار خود را تنظیم کنند. 

«آنیل منون»، مدیرکل بخش استراتژی نام تجاری و هوش بازارکمپانی آی‏بی‏ام درباره کتاب معقتد است: «اگر این کتاب را به‏دقت و به‏طور جدی مطالعه کنید، هرگز با اصول و روش‏های مربوط به رفتارشناسی مصرف‏کننده‏ها و هوش بازار به روش‏های پیشین برخورد نخواهید کرد.»

 

همچنین «میلیام مک‏کامب»، رئیس کمپانی مک‏نیل در خصوص محتوای این کتاب گفته است: «بالاخره اثری کاملاً علمی و شگرف تدوین گردید که می‏تواند پاسخگوی این پرسش باشد که چرا «رویکردهای قبلی در حوزه بازاریابی عملکرد کاملاً مؤثری نداشته‏اند؟» مشتری‏ها چگونه فکر می‏کنند به شکلی روشن و واضح نشان می‏دهد که چرا گروه‏های مطالعاتی و روش‏های سنجش و ارزیابی پیشین که در مورد رفتارشناسی مشتری‏ها به کار گرفته می‏شدند، نمی‏توانستند باعث به وجود آمدن مزیت رقابتی برای سازمان‏ها شوند.

 

آنطور که ناشر درباره کتاب منتشر کرده، «لارس پترسون»، مدیر کل و مدیر ارشد امور اجرایی کمپانی سندویک نیز درباره این کتابه اظهار نظری داشته است: «کمپانی‏ها نیازمند این هستند که علوم میان رشته‏ای را در مورد رفتارشناسی مشتری‏ها به کار بگیرند. این بینش باید به طور کامل در فرآیند برنامه‏ریزی استراتژیک تمامی رهبران جای بگیرد. این رویکرد جدید، مسیرهای تازه‏ای را در ایجاد مزیت رقابتی و برنده شدن در جدال همیشگی جلب وفاداری مشتری‏ها به وجود می‏آورد. کتاب زالتمن برای تمام مدیرعامل‏ها و مدیران بازاریابی که بخواهند عملکردی عالی و خارق‏العاده داشته باشند، بسیار ارزشمند و گرانبها است.»

 

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 (شبانه روزی با پیغامگیر) سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ «سام» تماس بگیرند و آن را (درصورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. سایر هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

کد خبر 245250

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =