رییس جمهور به تهدیدات نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سازمان ملل واکنش نشان داد.

به گزارش خبرآنلاین احمدی نژاد در ادامه نشست خبری خود درباره خط قرمز نتانیاهو با طرح این پرسش که چرا آنها عصبانی هستند؟ گفت: آن آقا رفتار توهین آمیزی کرد و یک نقاشی ای کشید که توهین به مخاطبان بود. فکر می کنید که آن‌ها چرا تند شدند؟ زیرا که طراحی کرده بودند که ما را وارد یک دام بکنند. طرح آنها افزایش تنش در منطقه بود. این که ما هم بگوییم موشک می زنیم و جواب می دهیم بهترین هدیه به آن ها بود. اما هیات ایرانی با یک هوشمندی بسیار دقیق توطئه آن‌ها را خنثی کرد. رفتیم گقتیم که این ها فرهنگ و ریشه ندارند و دنبال درگیری هستند. خیلی از رسانه های آمریکایی مانده بودند که احمدی نژاد چه گفت؟ فضا را جوری سازماندهی کرده بودند که اگر فریب می خوردیم در دام آن‌ها می‌افتادیم.
وی افزود: خط قرمز و مشکی برای بچه ها خوب است. انگار نقاشی اش خوب نیست. برود یک مقدار تمرین کند تا نقاشی اش خوب شود. در نیویورک گروه های مختلف امریکایی با ما صحبت می کردند. وقتی در آمریکا می گویند جو جنگی است نه اینکه مردم طرفدار جنگ اند. جوری رفتار می کنند که مردم باور کنند وجود جنگ حتمی است. ما رفتیم با مردم آمریکا حرف زدیم و گفتیم جنگ برای چی؟! دولت آمریکا پیش از انقلاب از خشن ترین دیکتاتوری ایران حمایت کرد. در آن دوره ما انتخابات نداشتیم، حیثیت نداشتیم. 6 میلیون بشکه نفت می فروختیم اما ملت ایران در فقر به سر می برد. وقتی می گوییم اصلاحات در دنیا ایران را استثنا نمی کنیم. من سوال کردم بالاخره نفهمیدیم که رژیم صهیونیستی حاکم بر آمریکا ست یا آمریکا به دولت رژیم صهیونیستی دستور می‌دهد؟ حالا عصبانی شدند و سطح تهدید ها را بردند بالا. هر روزی ممکن است دشمن ماجراجویی کند اما اینکه ما بگوییم قطعی است و حتمی است این حرف دشمن است. من احتمال می دهم که 4 تا عاقل آنجا پیدا بشود و جلوی اینها را بگیرد. گیرم هم که پیدا نشد ما می خواهیم مستقل باشیم و باید از گردنه ها عبور کنیم.
27219
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 247876

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    94 6
    الان تو فقرند يا اون موقع ؟
  • بدون نام IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۱
    37 3
    خداییش تو این دوران به خصوص تو این روزها صحبت از فقر در زمانهای گذشته خنده دار بود...
  • رضا DE ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    20 4
    آقای رئیس جمهور خدایی خیلی باحالی.
  • مارال IR ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    27 3
    آقاي رييس جمهور سنش قد نميده که يادش بياد اون موقع فقر بشتر بوده يا الان؟ اون موقع اعتياد زياد بوده يا الان؟ اون موقع طلاق بيشتر بوده يا الان؟ اون موقع بيکاري بيشتر بوده يا الان؟ اون موقع تورم بشتر بوده يا الان؟ اون موقع .....................
  • بدون نام IR ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۱/۰۷/۱۲
    4 8
    ناتانیاهو اصلا بمب اتمی ندیده اون چی بود کشیده بود .