۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۱ - ۲۳:۴۶

علی جوادی

كروش در جملاتي كوتاه گفت 3 امتياز ارزشمندي را به دست آورده‌ايم؛ اما هنوز به جهام جهاني نرسيده‌ايم.
مشابه اين حرف‌ها را كارشناسان ديگر هم به زبان آورده‌اند. بدون ترديد اين حرفها را بايد جدي گرفت. در خواب و باد اين برد خوابيدن كار ما را براي صعود دشوار مي‌كند. در بازي با لبنان كاملا آشفته و دور از هم بوديم. همه عناصر فوتبال؛ اما همدلي ما در بازي با كره جنوبي حماسه آفريد. همه در كنار هم بوديم. 100 هزار تماشاگر در روزهاي بد فوتبال يك ساعت قبل از بازي ورزشگاه را پر كردند. رسانه‌ها جامعه را تهييج كردند و در كنار تيم ملي بودند و بازيكنان هم با تمام وجود و غيرت تمام دويدند.
همه به وظيفه خود عمل كردند و تيم ملي هم برد؛ اما دليل نمي‌شود كه همه ماموريت خود را پايان يافته بدانيم، مغرور شويم، اتحادمان را از دست بدهيم و چشم به روي همه حقايق بازي با كره جنوبي ببنديم.
حقيقت اين بود كه اگر خدا با ما مهربان نبود، در همان نيمه اول بايد چند گل مي‌خورديم. حقيقت اين است كه كره روي ارسال از جناحين كار كرده بود و نقطه ضعف ما را تشخيص داده بود و مدام از ما خطاهاي مشابه در يك نقطه زمين مي‌گرفت و ما بار ديگر همان طور  خطا مي‌داديم. حقيقت اين بود كه ارتباط خط مياني ما با خط حمله به طور كلي قطع بود و كار برنامه‌ريزي‌شده‌اي براي حمله نداشتيم. حقيقت اين بود كه مسعود شجاعي بي‌دليل، عصبي بازي مي‌كرد و هيچ‌كس روي نيمكت ما تا زمان اخراج او متوجه اين موضوع نشد.    
اينها حقايقي است كه بايد از بازي با كره جنوبي ديده شود. بايد اين حقايق را ببينيم تا ازبكستان مچمان را نخواباند. اگر چشم‌مان را روي همه حقايق ببنديم، در بازي با ازبكستان سيلي خواهيم خورد. اميدواريم كروش و همكارانش تا بازي با ازبكستان روي اين حقايق كار كنند و اتحاد ما هم تا آن زمان از بين نرود و همين گونه در كنار هم باشيم و با 3 امتياز بازي با ازبكستان تيم ملي را در جام جهاني ببينيم؛ چون 3 امتياز بازي 24 آبان از بازي با كره جنوبي حياتي‌تر است.
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 252746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۱/۰۸/۰۱
    11 0
    موافقم . متاسفانه کسی اشتباهات بازی کره رو ندید. الان وقتش هست که یکبار دیگر بازی رو در آرامش ببینیم تا متوجه بشیم ما با لطف خدا و غیرت بازیکنان بردیم نه چیز دیگر . پس باید بیشتر کار کرد