انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، کتاب «مدیریت استراتژیک تبلیغات» را ویژه مدیران بازاریابی در سطوح مختلف سازمانی، تجاری و مصرف کننده منتشر کرد.

به گزارش خبرآنلاین، «مدیریت استراتژیک تبلیغات» نوشته لاری پرسی، جان روسیتر و ریچارد الیوت است و دکتر فریبرز رحیم نیا، دانشیار دانشگاه فردوسی مشهد و زهرا محمدزاده آن را به فارسی ترجمه کرده اند. هدف از این کتاب، ترغیب و تشویق به اتخاذ یک نگاه استراتژیک به تبلیغات موفق و ارائه تاکتیک های عملی برای اجرای آنهاست بعلاوه اینکه مدیران ارزش رویکرد ارزش استراتژیک را درک کنندو از آن برای موضع یابی کسب وکار و اتخاذ تصمیمات هوشمندانه تر استفاده کنند.

کتاب شامل دو بخش است که از معرفی کلیات آغاز و به جزییات ضروری در تبلیغات و ارتقای فروش می رسد شامل مواردی مانند دیدگاه های روانشناسی، نظریه های فمنیستی، مارکسیستی و پست مدرنیسم بررسی می شود و سپس ملاحظات برنامه ریزی و رویکرد 5 مرحله ای برنامه ریزی معرفی و تفصیل می شود و دست آخر هم تاکتیک های موثر و مرتبط ارائه می شود.

ناشر معتقد است این کتاب برای مشاوران بازاریابی و تبلیغات، مدیران بازرایابی و شرکت های تبلیغاتی و همچنین دانشجویان مقطع تکمیلی رشته های مدیریت بازرگانی و بازار یابی مفید است.

انتشارات سازمان مدیریت صنعتی، این کتاب 300 صفحه ای را با قیمت 9هزار تومان منتشر کرده است.

ساکنان پایتخت برای تهیه این کتاب می توانند با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و کتاب را در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. هموطنان سایر شهر‌ها نیز با پرداخت هزینه پستی ارسال، می‌توانند تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

 

 

کد خبر 253079

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =