۰ نفر
۳ آبان ۱۳۹۱ - ۰۹:۵۱

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت:

تحلیلگر سیاسی لبنانی تاکید کرد: نیروهای اف بی آی آمریکا در لبنان به بهانه تحقیق در ترور وسام الحسن در این کشور حضور یافته اند.
به گزارش روسیاالیوم، "جوزف ابوفاضل" در گفتگو با شبکه تلویزیونی روسیا الیوم خاطرنشان کرد: ما با سیاسی کردن مساله ترور وسام الحسن مخالفیم آمدن گروه های تحقیقاتی اف بی آی به لبنان برای تحقیق درباره قضیه ترور وسام الحسن هیچ فایده ای نخواهد داشت همانگونه که در گذشته نیز فایده ای نداشته است.

وی افزود: روز دوشنبه فواد السنیوره رئیس جناح المستقبل و یکی از کارمندان شبکه تلویزیونی المستقبل مردم را تشویق می کردند که به کاخ نخست وزیری حمله کنند به امید آنکه با دست زدن به این اقدام ها قدرت را در لبنان در دست بگیرند.

این تحلیلگر لبنانی گفت: جناح المستقبل و هوادارانش قصد دارند با ریختن به خیابان ها به اهداف سیاسی خود دست یابند در نتیجه ارتش و تمامی نیروهای لبنانی برای مقابله با این وضعیت دست به کار شده اند و کاری غیر از این هم نمی توان انجام داد.

وی خاطرنشان کرد: روز دوشنبه پنج تن از سفرای کشورهای عضو دائم شورای امنیت سازمان ملل متحد و همچنین نماینده ویژه سازمان ملل متحد به کاخ ریاست جمهوری رفته و با میشل سلیمان رئیس جمهور دیدار کردند و پشتیبانی شان را از دولت و موضع بیطرفانه رئیس جمهور اعلام کردند.

ابوفاضل تصریح کرد: نیروهای چهارده مارس برخلاف آنچه ادعا می کنند در مورد بحران سوریه بی طرف نبوده اند. همانطور که همه می دانیم سوریه در کنار مقاومت بوده است و مقاومت نیز از نظام سوریه حمایت می کند با این حال سید حسن نصرالله به صراحت اعلام کرد ما در بحران سوریه مداخله نمی کنیم اما سعد الحریری به "عقاب صقر" یکی از نمایندگان حزب المستقبل در پارلمان لبنان ماموریت داده تا از افراد مسلح در سوریه حمایت مالی و تسلیحاتی به عمل آورد.
 26149

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 253394

برچسب‌ها

اخبار ویژه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 6 =