درپی اعتراض یکی ازخوانندگان به وجود مزاحمت های آژانس اتومبیل کرایه درخیابان شریعتی، مهندس افشاری شهردار ناحیه 8 منطقه یک درپاسخ گفت:«مالک اقدامی مغایر با پروانه و نقشه های مصوب انجام نداده است

یکی از خوانندگان خبرآنلاین نوشته بود :«سلام. در خیابان شریعتی نرسیده به میدان قدس ابتدای کوچه رفعت پلاک 4 ملکی واقع است که بخشی از آن بدون داشتن پارکینگ تبدیل به آژانس کرایه اتومبیل میباشد. به صورتی که همواره ده ها ماشین در کوچه و جلوی پارکینگ منازل همسایگان توقف می کنند.اخیرا نیز مالک ملک نسبت به ساخت تمامی حیاط این ملک و تبدیل آن به مغازه اقدام نموده و ادعا می نماید با مجوزشهرداری می باشد. آیا شهرداری منطقه یک نباید نسبت به تبدیل تمامی سطح حیاط به تجاری واکنش نشان دهد ؟ آیا هر کس می تواند حیاط منزل خود را به راحتی ساخته و تجاری نماید / آن هم درون کوچه. آیا آژانس کرایه ماشین نباید پارکینگ داشته باشد؟»
جوابیه مهندس افشاری شهردار ناحیه 8 منطقه یک به این شرح است:
عملیات توسعه بنا مطابق پروانه شماره 20048 به تاریخ 25/7/91 در حال اجرا است و تا این لحظه یکشنبه 7/8/91 مغایرتی نسبت به پروانه صادره و نقشه های مصوب نداشته است. 

البته پاسخ ارائه شده از سوی شهردار ناحیه 8 منطقه یک فانع کننده نیست.زیرا در این جوابیه به هیج عنوان اشاره ای به این که آیا این ملک برای کل فضای خود توانسته است مجوز ساخت بگیرد یا این که می توان بدون پارکینگ مجوز آژانس تاکسی تلفنی گرفت و به مزاحمت های ایجاد شده این آژانس برای اهالی و کسبه محل که در همسایگی این ملک هستند اشاره ای نشده است.و اگر بازهم خوانندگان خبر آنلاین در این مورد مشکلی دارند می توانند با ما مطرح کنند .
45 235

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 254419

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۱۰
    1 0
    با تشکر از پیگیری های مستمر شما عزیزان و عرض خسته نباشید. همانگونه که مشاهده نمودید شهردار محترم ناحیه 8 از پاسخگویی به بسیاری از مسائل طفره رفته است. این که چرا یک شخص باید موجبات آزار و اذیت اهالی یک محل را فراهم کند و بدون داشتن پارکینگ دهها ماشین آژانس را در کوچه و جلوی منازل همسایه ها رها کند/ این که چگونه تمامی سطح حیاط را ساخت و ساز و تبدیل به تجاری می نماید ؟ / این که چگونه بدون رعایت حدود 3 متر عقب نشینی این ساخت و ساز را انجام می دهد / این که حقوق از دست رفته همسایگان آزار دیده چه می شود ؟ / این که مگر میشود تمامی حیاط را ساخت و تجاری نمود؟ سوالاتی است که بی پاسخ مانده است. از شما عزیزان خواهشمندم این مورد را از طریق شهردار منطقه یک و یا شهردار محترم تهران پیگیری نمایید. متشکرم.