کتاب «101 برنامه تمرینی پرورش اندام» در 8فصل بر اساس طراحی کارشناسان بدنسازی نوشته «میکائیل برگ» با ترجمه داود بیات منتشر شد.<BR> <BR>

برنامه‌های تمرینی این کتاب برای همه گروه عضلانی اصلی در نظر گرفته شده و به همراه تصاویر و نکات کلیدی از قهرمانان حرفه‌ای این رشته ورزشی،‌ مخاطب را در انجام صحیح تمرینات راهنمایی می کند. ناشر معتقد است: معرفی کامل حرکات تمرینی به همراه صدها عکس و نکته کلیدی از قهرمانان حرفه‌ای باعث شده است تا این کتاب به یک دایرةالمعارف حرکات بدنسازی تبدیل شود.

«101 برنامه تمرینی پرورش اندام»  در هشت فصل با عناوین تمرینات «سینه»، «سرشانه»، «زیر بغل»، «پا»، «جلو بازو»، «پشت بازو»، «شکم» و «برنامه‌های ترکیبی» و به موضوعاتی مانند «برنامه مبتدی»، «برنامه 15 دقیقه‌ای»، «تمرین در خانه»، «برنامه گانتر شیلر کمپ»، «برنامه شان ری» و «هفت برنامه تخصصی» پرداخته است.

 

داود بیات، مترجم کتاب «101 برنامه تمرینی پرورش اندام » از مربیان رسمی فدراسیون پرورش اندام، در قسمتی از مقدمه این نوشتار می‌گوید: «هنگامی که صحبت از برنامه تمرین به میان باشد، یک چیز مسلم است: شما هرگز گزینه‌های زیادی برای انتخاب نخواهید داشت. درست همین جاست که این کتاب وارد صحنه می‌شود. از این پس، 101 برنامه تمرینی را در اختیار خواهید داشت که همگی توسط کارشناسان بدنسازی طراحی شده‌اند. چه بخواهید تمام بدن را در یک جلسه تمرین تحت فشار بگذارید و چه قصد تمرکز بر روی هر یک از هفت گروه عضلانی اصلی را داشته‌باشید، می‌توانید برنامه‌ای متناسب با نیاز خود ـ برای تک‌تک روزهای هفته ـ را در این کتاب پیدا کنید.»

 

 

همچنین این ناشر، کتاب «رژیم‌های کاهنده چربی بدن» نوشته «دالاس کلوآتره» با ترجمه روح‌اله رنجبر، آقاعلی قاسم‌نیان و هادی رستمی دیدار را روانه بازار نشر کرده است.

این اثر در شش فصل با محتوای «لاغری با مصرف مواد غذایی»، «مواد غذایی کاهنده»، «برنامه کاهش وزن مبتنی بر مواد غذایی کاهنده چربی بدن»، «فاکتورهای غذایی»، «دستورالعمل‌های پایان رژیم‌گیری» و «کلسترول» نوشته شده است و به موضوعاتی نظیر «آنتی اکسیدان‌ها»، «فیبر»، «مواد چربی‌سوز»، «کنترل وزن»، «رژیم باری سیزر» و «بیماری‌های معاصر» می‌پردازد.

 

در مقدمه مترجمان نوشته شده است: «بدون شک افزایش وزن و به‌ویژه افزایش چربی بدن با بیماری‌های گوناگون قلبی ـ عروقی، دیابت، فشار خون و... همراه است. روش‌های مختلفی برای کاهش وزن بدن به‌کار گرفته می‌شود که رژیم غذایی، فعالیت بدنی و ترکیب این دو از این دسته‌اند. رژیم غذایی بیشترین تاثیر را بر کاهش وزن بدن دارد. با وجود این در صورتی که نتواند چربی بدن را کاهش دهد نمی‌تواند شیوه موثری قلمداد شود. اکثر شیوه‌های رژیمی با کاهش توده بدون چربی (عضلانی) همراه هستند. با این حال، برخی رژیم‌ها مخصوصا برای کاهش چربی بدن و نه کاهش وزن بدن طراحی شده اند.»

 

 

ساکنان تهران برای تهیه این دو کتاب و هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255638

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =