این مجموعه، بیشتر اثری است برای خندیدن، فکر کردن، زندگی را از نزدیک لمس کردن، فراموش کردن ناملایمات و دانستن اینکه گاهی دردسرها فرصتی هستند برای شاد بودن.

به گزارش خبرآنلاین، انتشارات شهر قصه دو جلد از مجموعه خواندنی «دفترچه خاطرات یک بچه لاغر» نوشته جف کینی با ترجمه میترا لبافی را روانه بازار نشر کرده است. نویسنده این کتاب، جف کینی، طراح و نویسنده اینترنتی است که این کتاب را ابتدا به صورت پاورقی روزنامه نیویورک تایمز منتشر کرد و چیزی نگذشت که به یکی از پرخواننده ترین مطالب این روزنامه تبدیل شد و حالا ...42 میلیون نسخه از این کتاب در سراسر جهان به چاپ رسیده، یک فیلم سینمایی در هالیوود از روی آن ساخته شده، کودکان، نوجوانان و حتی بزرگسالان زیادی ساعت ها در هنگام مطالعه چهار جلد از این مجموعه خندیده اند و در نقاشی ها و نوشته هایی که همگی یادآور خاطرات مدرسه هستند، زندگی خود را از زاویه ای دیگر به تماشا نشسته اند. جف کینی ،اکنون از طرف مجله تایم لقب یکی از صد انسان تاثیرگذار جهان را به خود گرفته ، صبح تا شب همچنان فعال و شاد به نوشتن و نقاشی برای کودکان ادامه می دهد و مدیر یک سایت تفریحی آموزشی برای کودکان است.
همچنین در جلد دوم از مجموعه کتابهای دفترچه خاطرات یک بچه لاغر که نویسنده با نقاشی ها و نوشته های خود، ما را به دنیای مدرسه می برد. در شرح این کتاب آمده است، زمان شیطنت های دور با همراهی با شخصیت های این کتاب برایتان نزدیک میشود. کتابی برای خندیدن، فکر کردن، زندگی را از نزدیک لمس کردن، فراموش کردن ناملایمات، و دانستن اینکه گاهی دردسرها فرصتی هستند برای شاد بودن.
نویسنده در حرفه ای کار می کند که شاید در کشور ما زیاد معمول نیست؛ روزنامه نگاری اینترنتی. او طراح و کاریکاتوریست است و این کتاب را برای دو مخاطب نوجوان و بزرگسال نوشته است. کتاب در عین اینکه شما را به یاد خودتان می اندازد و از ریزه کاری هایی که هر کودکی از او سر می زند خنده تان می گیرد جنبه آموزشی هم دارد و با همین زبان ساده ما را با رشته های تحصیلی و نحوه تدریس در کشورهای خارجی هم آشنا می کند. درس هایی مثل «استقلال، و آموزش انواع هنرها در مدرسه، کاربردی کردن علم و تحصیل در کنار تفریح و...»
 

بر اساس این گزارش، این ناشر همچنین کتاب «اسرار ازدواج» نوشته اکرم کهن را به تازگی روانه بازار نشر کرده است. کتابی جمع و جور و روان شناسی که به زبانی ساده، به روابط قبل و بعد از ازدواج می پردازد.

 

ساکنان تهران برای تهیه این کتاب ها و هر محصول فرهنگی دیگری کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و آن را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز با پرداخت هزینه پستی می توانند این کتاب را تلفنی سفارش بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 255650

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =