عباس جعفری دولت‌‌آبادی بعد از ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه سرپرستان سابق و جدید دادسرای ناحیه 20 انقلاب گفت:مواد مخدر امروز برای افکار عمومی بسیار حساس شده و می‌تواند در برخی از موارد به عنوان یک تهدید عمومی قلمداد شود.

جعفری دولت‌آبادی گفت: بحث مواد مخدر و گسترش آن در یک جامعه یک زنگ خطری جدی است و این زنگ خطر زمانی اهمیت بیشتری پیدا می‌کند که برخی از منابع اعلام می‌کنند بین 7 تا 20 هزار نفر معتاد به مرحله‌ای از اعتیاد رسیده‌اند که باید آنها را از سطح شهر جمع کرد. وی گفت: افزایش استعمال و توزیع مواد مخدر یعنی بی‌خانمان کردن خانواده‌ها و این جرم از مواردی است که فحشا و بی‌اخلاقی‌ها را هم در جامعه زیاد می‌کند و برای یک جامعه دینی یک تهدید به حساب می‌آید.
دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: دادستانی سیاست پیشگیری و مقابله را برای مبارزه با مواد مخدر در پیش گرفته و البته در این میان سازمان‌هایی که بر اساس قانون برای مبارزه با مواد مخدر بودجه در اختیارشان است باید کماکان در این حوزه فعال بمانند.
وی افزود: امیدواریم قولی که وزیر کشور و استاندار مبنی بر آماده سازی و آغاز به کار اردوگاه‌های نگهداری معتادان به مواد مخدر داده‌اند هر چه زودتر عملی شود تا مشکل نگهداری معتادان برطرف شود.
جعفری دولت آبادی با اشاره به این مطلب که اخیرا تولید شیشه در ایران افزایش یافته است، گفت: متهمان مواد مخدر به سمت تولید مواد مخدر صنعتی رفتند و متأسفانه شاهد آن هستیم که در حین ترانزیت این مواد به خارج از کشور دستگیر شده و چهره بدی از کشورمان در مقابل برخی از کشورها به نمایش گذاشتند.
وی به اجرای احکام برخی از قاچاقچیان مواد مخدر اشاره کرد و گفت: افرادی که احکامشان اجرا شده کسانی بودند که میزان بالایی از مواد مخدر همراه داشتند که حداقل آن یک کیلوگرم بوده است.
4545
 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 257689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۳
    1 1
    این معتا ها را از شهر جمع کنید بفرستیدشون بیابان ها همون جا نگه شون دارید تا ترک کنند. این ها امنیت مردم را بهم زده اند . زن من می ترسه وقتی بعضی از اینها را می بینه.
  • بي نام IR ۰۷:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۴
    3 0
    جناب دادستان محترم : آيا جمع كردن معتادان راه حل است و يا علاج؟ معتاد هاي بعدي چه ؟ به جاي ارايه راه حل هاي غير اصول بايد علتها را جستجو كرد .اگر جوان ايراني كارداشته باشد .اگر جوان ايراني بيكار نباشد اصلا وقت رفتن به دنبال مواد مخدر را نخواهد داشت . پس به علت ها بايد دست گذاشت عامل ها را بايد به چالش كشيد.اين مي شود راهو حل اصولي. واسلام