۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷

علیرضا حائری دبیرانجمن نساجی معتقد است: برندسازی در ایران با وجود قوانین دست وپاگیر سرکوب شده است. حمایت از برند با برگزاری همایش و سمینار میسر نمی شود چرا که این بخش نیاز به حمایتی دارد که در حال حاضر وجود ندارد.

22139

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 258328

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    0 0
    مساله اینه که حتی بخش خصوصی هم معنی آزادی اقتصادی را نمی داد آزادی اقتصادی به معنی آزادی فقط قیمت نیست شما اول باید شرکتتان در بورس باشد و شفاف باشد آنوقت اگر تولید بیشتر از نیاز جامعه بود قیمت را برای فقط این شرکتهایی که در بورس هستند و شفاف هستند آزاد باید باشد .