۰ نفر
۲۷ آبان ۱۳۹۱ - ۲۱:۱۷

علیرضا حائری دبیرانجمن نساجی معتقد است: برندسازی در ایران با وجود قوانین دست وپاگیر سرکوب شده است. حمایت از برند با برگزاری همایش و سمینار میسر نمی شود چرا که این بخش نیاز به حمایتی دارد که در حال حاضر وجود ندارد.

22139

کد خبر 258328

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام EU ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۷
    0 0
    مساله اینه که حتی بخش خصوصی هم معنی آزادی اقتصادی را نمی داد آزادی اقتصادی به معنی آزادی فقط قیمت نیست شما اول باید شرکتتان در بورس باشد و شفاف باشد آنوقت اگر تولید بیشتر از نیاز جامعه بود قیمت را برای فقط این شرکتهایی که در بورس هستند و شفاف هستند آزاد باید باشد .

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین