۰ نفر
۲۹ آذر ۱۳۹۱ - ۱۰:۴۰

کتاب‌های روانشناسی با محوریت خودشناسی و بهره‌برداری بهتر از پتانسیل خدادادی بشر همواره در میان مردم طرفداران زیادی داشته است، سه عنوان از این کتاب‌ها به تازگی تجدید چاپ شده است.

 به گزارش خبرآنلاین، کتاب «قدرت فکر یا نیروی ذهن نیمه هشیار» نوشته ژوزف مورفی با ترجمه داود نعمت اللهی از سوی انتشارات معیار اندیشه به چاپ سوم رسید. دکتر جوزف مورفی، روان شناس و ذهن شناس مشهور به همراه شاگردش دکتر ارهارد اف. فرایتاگ در این کتاب راه های استفاده از تمام نیروهای ذهن نیمه هشیار را به ما آموخته اند.

در توصیف این کتاب می خوانیم: «ار بدو تولد قدرت های پنهان و شگفتی آور درون ما کیفیت زندگی فیزیکی و معنوی ما را تعیین می کنند و هر فرد اگر از ابتدا با نیروهای وجودی خود یکی شده و از آنها به بهترین شکل استفاده کند، زندگی برتر و سالم تر را یافته است. شناخت مرکز قدرت ذهن نیمه هوشیار و ارتباط منظم با آن تقویت افکار مثبت و دفع پریشانی ها استفاده از هیپنوتیزم و قدرت تلفیق برای سلامت جسم و روح شناخت گنجینه ناشناخته ای به نام تصویر ذهنی و...»

 

همچنین انتشارات درسا، کتاب «روانشناسی اعتراض» نوشته مانوئل. جی. اسمیت را با ترجمه مهدی قراچه داغی در همین زمینه منتشر کرده که به چاپ چهاردهم رسیده است. ناشر در معرفی کتاب اینگونه توضیح داده است: «آیا می توانم حق خود را طلب کنم، زور نشنوم و نگذارم دیگران نظرات و خواسته هایشان را به من تحمیل کنند؟، روانشناسی قاطعیت و اعتراض یعنی چه؟، آیا ساده و آسان است؟ به فرض فهمیدن آیا می توان به آن عمل کرد؟، مهارت های کلامی یعنی چه؟ و ...» کتاب پاسخی است به این پرسش ها.

 

بنابراین گزارش، به تازگی «خواندن مردم» نوشته جو الان‌ دیمیتریوس با ترجمه زهرا اسبقی نیز از سوی انتشارات کتیبه روانه بازار نشر شده است.
این کتاب با عنوان فرعی «کلیدهایی که حقایق نهفته در زبان بدن را آشکار می کند» منتشر شده و موضوع آن، آموزش شناخت شخصیت افراد بر مبنای رفتارها و ظاهر آن‌ها است.

نگارنده در این نوشتار بر آن است که به مخاطب خویش بیاموزد، چگونه مشخصه‌های رفتاری پیچیدة افراد را ارزیابی نموده و الگوی کلی این مشخصه‌های رفتاری را در اشخاص مشاهده کند. سپس با استفاده از این الگوها، مشخصه‌های رفتار فرد مورد نظر را پیشگویی و آشکار نماید و از این روش در شناخت شخصیت افراد مختلف و شیوة برخورد با آن‌ها بهره‌مند شود.

 

ساکنان تهران برای تهیه این آثار و سفارش هر محصول فرهنگی دیگر کافی است با شماره 20- 88557016 سامانه اشتراک محصولات فرهنگی؛ سام تماس بگیرند و سفارش خود را (در صورت موجود بودن در بازار) در محل کار یا منزل _ بدون هزینه ارسال _ دریافت کنند. باقی هموطنان نیز می توانند با پرداخت هزینه پستی، تلفنی سفارش خرید بدهند.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 264830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =