ایسنا گزارش داد: «شکار قاتل» اثر آگاتا کریستی با ترجمه‌ حمیدرضا بلندسران و دفتر سوم «سیاره رنج» اثر محمد صدری منتشر و روانه بازار نشر ایران شدند.

ترجمه اثر دیگری از آگاتا کریستی در ایران منتشر شد. کتاب «شکار قاتل» اثر آگاتا کریستی با ترجمه‌ حمیدرضا بلندسران از سوی نشر هرمس به چاپ رسیده است.

این اثر در مجموعه‌ آثار آگاتا کریستی است که از مدت‌ها پیش به سرپرستی مجتبی عبدالله‌نژاد کار ترجمه‌ آن آغاز شده است. پیش‌تر از این نویسنده، کتاب‌های «ساعت‌ها»، «شاهد خاموش»، «قتل در تعطیلات»، «قتل در خوابگاه دانشجویی»، «چهار غول بزرگ»، «راز دودکش‌ها» و «گربه‌ای در میان کبوترها» «چهار بزرگ»، «اسب رنگ‌باخته»، «ساعت‌ها»، «کارت‌ها روی میز»، «جشن هالووین»، «مقصد، نامعلوم»، «مسافر فرانکفورت»، «قتل در تعطیلات»، «مرگ نقطه‌ی پایان» و «هالو» به همراه «معمای کاراییب»، «در هتل برترام» و «آینه‌ی سرتاسر ترک‌برداشته»، «جیب پر از چاودار»، «شرارتی زیر آفتاب»، «به طرف صفر»، «مصیبت بی‌گناهی»، «جسدی در کتابخانه»، «قتل در خانه‌ کشیش»، «راز قطار آبی»، «شب بی‌پایان»، «نوشابه با سیانور»، «الهه‌ انتقام»، «دست پنهان»، «راز سیتافورد»، ‌«چشم‌بندی»، «چرا از ایوان خواسته نشد»، «قتل آسان است»، «دست پنهان» و «مرگ خانم مگین‌تی» ترجمه و منتشر شده است.

آگاتا کریستی پانزدهم سپتامبر سال 1890 به دنیا آمد. از این جنایی‌نویس انگلیسی به عنوان «ملکه‌ جنایت» یاد می‌کنند. ماجراهای «هر‌کول پوآرو» و «خانم ‌مارپل» که از روی آن‌ها، مجموعه‌های تلویزیونی هم ساخته شد، برای آگاتا کریستی شهرتی جهانی را به‌همراه آورد. این نویسنده دوازدهم ژانویه سال 1976 در‌گذشت.

 

بنابرگزارش این خبرگزاری، «سیاره رنج» (دفتر سوم) نوشته محمد صدری منتشر شد. در مقدمه این کتاب آمده است: «متن پیش رو سومین جلد سفرنامه «سیاره رنج» از مستندساز و پژوهشگر ارزشمند جناب آقای صدری، از همکاران نزدیک گروه روایت فتح است که بیش از سه دهه در عرصه مستندسازی داخل و خارج از کشور فعالیت دارد.

این کتاب شامل سفر به سه کشور چین، ویتنام و افغانستان است. طبعا محور مورد نظر نویسنده، ثبت وضعیت مسلمانان، بخصوص در دو کشور چین و ویتنام و گزارش زندگی مظلومانه و احیانا فقیرانه مسلمانان افغانستان است.»

دفتر سوم «سیاره رنج» در 135 صفحه، با شمارگان 2000 نسخه و قیمت 5000 تومان از سوی انتشارات جامعه نور منتشر شده است.

6060

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 270297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =