رئیس جمهور ساعت 8:35 وارد صحن مجلس شد.

به گزارش خبرآنلاین، علی لاریجانی ریاست مجلس شورای اسلامی پس از خیر مقدم به رئیس جمهور گفت: امیدواریم شروعی برای تعامل سازنده میان مجلس و دولت باشد. قرارمان این بود که بحث نطق رئیس جمهور را از ساعت 8:30 آغاز کنیم.

رئیس جمهور در ابتدای نطق گفت: امروز به میان شما آمده ام که درباره موضوعات مهمی سخن بگویم تا ذهنیت و اراده مشترکی بیش از گذشته شکل بگیرد.

محمود احمدی نژاد افزود: سه مطلب اصلی را میخواهم عرض کنم. مطلب اول رابطه دولت و مجلس است. همه ما یکی هستیم و در یک سنگر قرار داریم. همه ما با یک تعهد مشترک در عرصه کشور حضور داریم. خدمت به ملت و صیانت از ارزشهای الهی است.

وی افزود: همه ما مسئولیت مشترک داریم. بنده این افتخار را دارم که با اگثر نمایندگان مجلس دوستی دارم و برای انقلاب خدمت کرده ایم. امروز هم ما تلاش می کنیم که خدمت و اصلاح کنیم.

 وی افزود: این دولت بیشترین احترام ر بریای نمایندگان مجلس قائل بوده است. برای اولین بار در سفرهای استانی برای تشریک مساعی از نمایندگان دعوت به عمل آمد.

امروز واضح است که عده ای از تخریب رابطه دولت سود سیاسی یا اقتصادی می برند. اگر همه ما در این جلسه کاغذی برداریم و خواسته ها را بنویسیم مطوئن هستم که 95 درصد خواسته های ما یکی است.  همه ما برای خدمت آمده ایم و فاصله ای جز تقسیم کار وجود ندارد.

وی پیشرفت کشور و تحریم دشمنان را دو موضوع مهم دانست که مجلس و دولت به آن توجه دارند.

/2727

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 271027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۱/۱۰/۲۷
    0 0
    عملکرد رییس جمهور مبین همه چیز بوده است.