عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی از امروز قابل دریافت است؛ البته به ترتیب حروف الفبا.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا رخشنده‌رو، معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی دراین باره گفت: برای جلوگیری از ازدحام در بانک‌ها بازنشستگان و مستمری‌بگیران سراسر کشور می‌توانند از امروز بر اساس حروف الفبا برای دریافت حقوق و عیدی خود به شعب بانک رفاه مراجعه کنند.

به گفته او عیدی بازنشستگان و مستمری‌بگیران تأمین‌اجتماعی، 2000 میلیارد تومان است.

رخشنده‌رو همچنین از پرداخت مطالبات داروخانه‌ها، پزشکان و مراکز تصویربرداری طرف قرارداد تامین اجتماعی خبر داد و گفت: مبلغ 350 میلیارد تومان برای این منظور در هفته گذشته به استان ها اختصاص و پرداخت شده است که با این پرداخت، مطالبات این گروه از مجموعه‌های طرف قرارداد با تامین اجتماعی به طور کامل تسویه می‌شود و تامین اجتماعی تا پایان سال جاری هیچگونه بدهی بابت اسنادی که رسیدگی شده به آنها نخواهد داشت.

او در رابطه با پرداخت مطالبات دانشگاه های علوم پزشکی و بیمارستان‌های دولتی از تامین اجتماعی نیز گفت: با توجه به اینکه سازمان تأمین‌اجتماعی بابت تحویل دارو، از این مراکز درمانی مطالبات زیادی دارد و میزان مطالبات و بدهی در یک تراز قرار دارند، براساس مذاکرات صورت گرفته با سرپرست محترم وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کارگروهی در این رابطه تشکیل شده و در حال بررسی راهکاری برای تهاتر این مطالبات هستند که با تهاتر این دو موضوع طلب و بدهی تسویه می‌شود.

4747 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 280538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بدون نام IR ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۵
    106 1
    چقدر منت بر سر این عزیزانی که چشم و چراغ ملت هستند می گذارید . چرا از زمانی که کسری حقوق این بزرگان را اعمال می کردید و دلار به نرخ هفت تومان بود یاد نمی کنید آیا اکنون هم پرداخت حقوق و عیدی شان با احتساب تورم و به نرخ برابری دلار است یاخیر و آیا اندوخته ی آنان را که رقمی نجومی می شود با احتساب سود حاصل از عملیات بانکی و تولید و تجارت را به نظرشان می رسانید که اینک با تبختر و منت از رقم 2هزار میایادر تومان صحبت می کنید . کجای دنیا اینقدر بازنشستگان را در مضیقه و تنگنا قرار می دهند که مجبور شوند در ایام بازنشستگی نیز کاری دو برابر زمان خدمتشان انجام دهتند تا گذران حداقل زندگی شان بشود
  • پرهام IR ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۱/۱۲/۱۶
    57 1
    آخه بگو 400 هزارتومان شد پول بعد 30 سال به این عزیزا میدین ...بعد بازنشستگی اینا باید به فکر تفریح باشن نه کار دوم و سئم من کسایی رو دارم می بینم که چند سال بازنشسته شده ولی نمی رسونه مییاد شغل دوم آخه چرا ؟؟؟؟؟؟من دست همه بازنشسته های عزیزو می بوسم و به احترامشون کلامو بروی دارم........