تبلت مایکروسافت از نوع سرفیس پرو وارد چین شد و سرفیس آر تی دیگر تبلت مایکروسافت این هفته وارد روسیه می شود تا بدست مصرف کنندگان برسد.

بر این اساس مایکروسافت از پنجشنبه فروش تبلت سرفیس آر تی را در روسیه شروع می کند و از امروز سه شنبه فروش سرفیس آر ی و پرو رو در چین شروع کرد.
با برگزاری مراسم خاص، خرده فروشی مسکو الکترونیک از 4 آوریل تبلت مایکروسافت را به دست مشتریان می رساند. قیمت دستگاه در روسیه اعلام نشده و روسیه در کنار کشورهایی مانند ژاپن، مکزیک،نیوزیلند، سنگاپور و تایوان جزو کشورهایی است که مایکروسافت آنها را در آخر لیست فروش تبلت های خود در ماه فوریه قرار داده بود.
سرفیس آر تی در ماه مارس در نیوزیلند به قیمت 629 دلار توسط خرده فروشی هاروی نورمن عرضه شد. در ژاپن 6 خرده فروش دست به فروش این دستگاه به قیمت 533 دلار زده اند. لیست کشورهای در انتظار را می توانید از اینجا ببینید.
ورود تبلن مایکروسافت در چین در خور توجه بوده است. سرفیس آر تی به قیمت 594 دلار از 25 ماری قابل دسترس در بازارهای چین است و از دوم آوریل یعنی امروز نیز مدل سرفیس پرو به قیمت 1062 دلار توسط چند سایت و خرده فروش چینی فروخته می شود.
هنوز آمار رسمی از مجموعه فروشهای سرفیس آر تی و سرفیس پرو توسط مایکروسافت منتشر نشده است اما با باز کردن 13 بازار جدید برای این محصول می توان امید داشت فروشها بهتر شود.
گفتنی است سرفیس آر تی از 26 اکتبر 2012 از طریق سایت مایکروسافت به فروش گذاشته شد و سرفیس پرو نیز از 9 فوریه در دسترس قرار گرفت.
 
 
منبع: زد دی نت
5656
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 284747

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =