۰ نفر
۲۲ آذر ۱۳۸۸ - ۱۵:۳۶

دبیر کانون عالی گسترش فضای سبز و محیط زیست ایران، با اشاره به حضور کم‌رمق ایران در اجلاس زیست‌محیطی کپنهاگ، دلیل این حضور ضعیف را آن می‌داند که به ویژه در ۴ سال گذشته، مدیریت زیست محیطی سیری قهقرایی داشته است.

یاسر انصاری کجوری، دبیر کانون عالی گسترش فضای سبز و محیط زیست ایران، با اشاره به حضور کم‌رمق ایران در اجلاس زیست‌محیطی کپنهاگ، دلیل این حضور ضعیف را آن می‌داند که دیدگاه‌ها، ظرفیت‌ها و امکانات سازمان محیط زیست ایران محدودتر از آن است که از پس چنین مهمی برآید. به ویژه مدیریت زیست محیطی در ۴ سال گذشته، سیری قهقرایی داشته است.

انصاری معتقد است: در چنین شرایطی شگفت‌انگیز نیست که به نظر و مشاوره‌ی کارشناسان، فعالان و انجمن‌های هوادار محیط زیست هم اهمیتی داده نشده است.

او می‌نویسد: با این همه امیدوار بودم که هیئتی که از ایران در کپنهاگ شرکت کرده است، دستکم در دفاع از مصوبات آن برآمدی فعال داشته باشد و بتواند با تلاش‌ها و رایزنی‌های خود مسئولان را به اجرای این مصوبات سوق دهد.

متن کامل یادداشت این فعال زیست‌محیطی را این‌جا بخوانید.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 29952

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • الهام IR ۰۶:۳۴ - ۱۳۸۸/۰۹/۲۳
    0 0
    روزی که در دانمارک اجلاس محیط زیست برگزار می شد و همزمان در کشورهای دیگر راهپیمایی در حمایت از مسئله محیط زیست برگزار میشد ما مدرسه و دانشگاه و حوزه علمیه رو تعطیل کرده بودیم و به صداوسیما تبریک میگفتیم