محمدمهدی عسگرپور با ارسال نامه‌ای سرگشاده از سیدمرتضی حسینی نماینده مجلس و عضو کمیسیون فرهنگی دعوت کرد تا در مورد سابقه خانه سینما با هم مناظره کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مدیرعامل خانه سینما در این نامه با بیان این مطلب که اظهارات جنابعالى درگفت و گو با خانه ملت درخصوص رصدکردن عملکرد خانه سینما درصورت گشایش موجب خوشحالى گردید، آورده است: «درخلال مصاحبه‌تان به نکته‌اى اشاره کردید که مجلس و کمیسیون فرهنگى ادامه کارخانه سینما را با رویه سابق بر نمى‌تابد. این اظهار نظر شما حاکى از این است که اشراف قابل توجهى درخصوص عملکرد خانه سینما دارید، لذا بدین گونه و با احترام از شما براى حضور دریک مناظره فرهنگى در همین خصوص دعوت می‌کنم تا انشأ الله در منظر عمومى و در پیشگاه علاقمندان به این بحث مهم ، کمى به همین سابقه‌اى که به آن مشرفید؛ واحیاناً هربحث دیگرى درحوزه فرهنگ وهنر که براى شما اهمیت دارد بپردازیم.»

عسگرپور در مورد زمان و مکان مناظره هم نوشته: «زمان و مکان این گفت و گو را هم جنابعالى مشخص بفرمایید. بى صبرانه منتظر پاسخ مثبت‌تان هستم. امیدوارم جنابعالى به شیوه جناب آقاى رسایى که ما را از فیض حضورشان در مناظره برنامه «هفت» شبکه سه سیما بى بهره گذاشتند عمل نکنید و موجبات این گفت و گوى جذاب را فراهم کنید.»

5757

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 309680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر IR ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    28 0
    خدایی حال کردم.نفست همیشه گرم باشه آقای عسکرپور عزیز
  • سید IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۱
    12 0
    آفرین شیر مرد