فارس نوشت:

امروز نخستین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دولت تدبیر و امید در محل اتاق بازرگانی ایران تشکیل شد.

نخستین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی با حضور نمایندگان دولت تدبیر و امید کار خود را از صبح امروز ساعت 7 در محل اتاق بازرگانی ایران آغاز کرد.

در این جلسه اکثر وزرای اقتصادی دولت و همچنین اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور حضور داشتند که می‌توان به چهره‌هایی نظیر ولی‌الله سیف، چیت‌چیان، محمود حجتی، بیژن نامدار زنگنه، وزیری هامانه، علی ربیعی، احمد دوست حسینی، علی طیب‌نیا، اسحاق جهانگیری، محمدرضا نعمت‌زاده و محمد نهاوندیان- که در این جلسه نقش دوگانه دولت و بخش خصوصی را داشت- حضور داشتند.

همچنین رؤسای کمیسیون‌های اقتصادی مجلس در این نشست حضور داشتند و رؤسای کمیسیون‌های تخصصی اتاق بازرگانی ایران نیز حضور داشتند.

از چهره‌های شاخص بخش خصوصی در این جلسه می‌توان به حضور اسد‌الله عسگر اولادی و یحیی آل اسحاق اشاره کرد.

بنا بر این گزارش، سی‌ودومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی از ساعت 7 تا 8 صبح به صورت علنی و با حضور نمایندگان رسانه‌ها برگزار شد و جلسه از ساعت 8 تا 11 به صورت غیرعلنی ادامه دارد.

ساعت 11 امروز نشست خبری سخنگوی شورا و رئیس شورای گفت‌وگو در محل اتاق بازرگانی ایران برگزار می‌شود.

3939

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 312337

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۹
    0 0
    در دولت تدبیر و امید باید تبعیض ها را از بین برد در وزارت راه و شهرسازی , به یک عده مزایا پرداخت می کنند به یک عده هیچ چی پرداخت نمی شود در سال گذشته به همه پرداخت می شد بعداز عید آقایان میخواهند جیب خودشان را پر کنند