نسیم آنلاین نوشت:

نماینده مردم شیراز در مجلس گفت: سوءاستفاده 12 میلیاردی در فارس طی چهار سال گذشته برای 200 نفر تحت عنوان اضافه‌کاری و حق مأموریت در سازمان جهاد کشاورزی بوده است. سامانه این دستگاه اجرایی نتواسته اضافه‌کار و حق مأموریت را تفکیک کند
سید حسین ذوالانوار امروز در نشست خبری گف: نقص کار رسانه‌ها نشان از این دارد که باید ادبیات سوء استفاده، دزدی و اختلاس برای مردم روشن شود.

مهمترین بخش سخنان ذوالانوار در این نشست:
-قضیه اخیر سازمان جهاد کشاورزی فارس به دلیل تطبیق و یکسان‌ شدن ضوابط مالی در تفکیک حق مأموریت و اضافه‌کاری در سوء استفاده با هم یکی شده بود که مورد اشکال قانونی قرار گرفته است. باید دانست خلأ قانونی کجا بوده که باعث سوء‌استفاده شده است.

-تقاضای ما این است که برای نقاط ضعف قانونی در کشور راه‌حلی پیدا شود تا راه سوء‌استفاده بسته شود.

-پنج نفر از اعضای سازمان جهادکشاورزی مظنون بودند که سه نفر از آنان با قید وثیقه آزاد شده‎اند. طول زمان بررسی، یکی از عیوب ما در قوه قضائیه است.

45231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 342397

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    226 1
    اشکال قانونی و کلاً مشکلات کشور ما مثل آلودگی هو و کم آبی فقط روز به روز بزرگتر میشود و هرگز حل نخواهد شد. روایت است که ایشی کاوا بزرگمرد کنترل کیفیت ژاپن روزی به ایران آمد در آن روزها صنعتگران ایرانی به واسطه برتری نسبی که در منطقه داشتند بسیار مغرور بودند. روز اول بازدید از صنایع پای ایشی کاوا در یک چاله رفت ولی مساله به خیر گذشت روز آخر از او پرسیدند نظرت در باره کنترل کیفیت در ایران چیست او گفت مثل همان چاله روز اول است همه شما هر روز آن چاله را میبینید و هر روز میگویید این چاله اینجا چه میکند ولی هیچکدام آنرا پر نمیکنید. حالا هر روز مسوولان از مشکلاتی میگویند که خودشان باید حل کنند پس هیچگاه این مشکلات حل نمیشود و ما فقط مشکل داریم و هر روز بزرگتر خواهد شد.
  • ناشناس A1 ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    68 1
    فقط شیراز نیست بیا ببینید توی کرمان ما چه خبره و و استان های دیگر هم همین طور ای رسمه
  • بی نام A1 ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    56 0
    چشم رئیس سازمانشون هم روشن
  • بی نام A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    5 0
    آقا این خبر غارت بیت المال همه را مات ومبهوت کرده بجای این تحلیل ها این شخص را محاکمه کنید و از رئیس بالاتر آن اداره سئوال کنند چطور متوجه این افزایش نجومی حق ماموریت ها در بخش پرسنلی نشده !!!! به خدا خیلی زشته این کارها در نظام مقدس جمهوری اسلامی .و اساسا چرا مسئولین کنترل و نظارت کننده تا این حد کارها را ول کرده اند !
  • احمد A1 ۱۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    7 0
    فقط شیراز نیست بیا ببینید توی کرمانشاه ما چه خبره و و استان های دیگر هم همین طور ای رسمه
  • بی نام IR ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    6 0
    اول ذهن مردم را خراب ميكنند بعد ميگويند نه اين جور و آن جور بود . مسئول اين همه اشتباهات كيست
  • محمد A1 ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۴
    11 0
    چاره اش مطبوعات آزاد به معنی واقعی است. یه مدت در هند بودم یه مسولشون واسه ماموریت دولتی رفته بود انگلیس و واسه رفت و آمدش یه ماشین لوکس از بودجه دولتی کرایه کرده بود مطبوعات تا استعفا نداد کوتاه نیامدند. ولی اینجا روزنامه نگار تا جرم یه نفر ثابت نشه جرات حرف زدن ندارند. تازه جرم هم که ثابت بشه میگن کشش ندین
  • هدیه A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۱۲/۱۶
    6 0
    از ماست که بر ماست