پانا نوشت:

عضو کمیسیون عمران شورای شهر تهران معتقد است: پل صدر تنها 3 تا 5 دقیقه در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذاشته است و شورا نیز به زودی به اسناد مالی این پروژه 3 هزار میلیاردی ورود پیدا می کند.
ابوالفضل قناعتی با بیان این که بهره برداری از پل طبقاتی صدر در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذار بوده است، گفت: اگر اعتبارات و بودجه ای که مدیریت شهری برای پل صدر اختصاص داد، صرف توسعه مترو می شد بیشتر در کاهش بار ترافیکی پایتخت موثر بود و اثرات اجتماعی کمتری هم داشت.
او ادامه داد: احداث پل طبقاتی صدر وضعیت منطقه را دگرگون کرد و برای اهالی منطقه ایجاد مزاحمت هایی مانند آلودگی صوتی، ترافیک، شلوغی، کاهش ارزش ملک و... کرده است که توسعه حمل و نقل عمومی در فضاهای زیر سطحی هیچ کدام از این عوارض را ندارد.
قناعتی با بیان این که پل صدر 3 تا 5 دقیقه در کاهش بار ترافیکی تاثیر گذاشته است، گفت: هزینه پروژه تونل نیایش و پل صدر 3 هزار میلیارد تومان است که شورا به دنبال آن است که به اسناد مالی این پروژه ورود پیدا کند.

 

17231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 355797

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 25
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس A1 ۰۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    32 0
    انشاالله که بتونی .
    • محمدرضا IR ۰۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
      2 0
      گل گفتی
  • بی نام IR ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    75 1
    خسته نباشی ، حالا زوده چند سال بعد اقدام کنید
    • شايان A1 ۰۵:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
      48 1
      چند سال زودتر راي ميدادي درست ميشد...
    • بی نام A1 ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۳
      0 0
      سلام مثل تمامی پروژه ها اول وارد به مرحله هزینه سازی میشود بعد بررسی میشود که مقرون به صرفه نبوده است و...
  • روحيه A1 ۰۵:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    25 0
    قريب به اتفاق طرحهاي اقتصادي تو ايران دودش به چشم مردم و نفعش به سود عوامل است ، خدائيش طرحي بوده كه باعث رونق و از همه مهمتر بركت به سفره ها بياره ؟
  • بی نام A1 ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    20 1
    بعد برای کنترل سرعت، سرعت گیر میزارند.
  • مهدی IR ۰۵:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    21 14
    بنده تفکرم به اصلاح طلبها نزدیکتره.اصلاح طلبان تقریبا عزمشون رو برای برکناری قالیباف جزم کردن.اما شایسته نیست برای رسیدن به اهداف سیاسی اقدامات موثری نظیر پل صدر و تونل نیایش ناکارآمد جلوه داده بشه.بنده به عنوان یه شهروند به وضوح تاثیر مثبت این دو پروژه رو احساس میکنم.
  • بی نام IR ۰۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    4 2
    هی ما گلومونو پاره می کنیم که اکثر طرحهای ترافیکی شهرداری تهران کارشناسی شده نیست، کسی اهمیت نمیده اولین کار در تصمیم گیری برای اجرای یک طرح اینه که ببینیم میصرفه این همه هزینه کنیم؟ متاسفانه یک طرح هرچقدر بزرگتر باشه زودتر رای میاره و کمتر کارشناسی میشه
  • بی نام A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    16 40
    سیاسی بازیه یک مدیر قوی مثل قالیبافم که چهار تا کار بدرد بخور تو این مملکت کرده میخوان کله کنند...
  • بی نام IR ۰۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    10 23
    يكيم كه خوب كار مي كنه ايراد الكي بگيريد فعلا شما شيب ملايمُ بچسب كه كمرمون از شيب ملايم شكسته .
  • علی IR ۰۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    3 0
    بسمه تعالی ایراداتی که مطرح شده را قبول دارم اما 3 تا 5 دقیقه صرفه جویی را نه زیرا در برخی ساعات کاهش بار ترافیکی بسیار بیشتر از این مقدار است.
  • امیر A1 ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    22 1
    سه هزار میلیارد مساوی است با توسعه 1000 منطقه محروم
  • احمد A1 ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    15 13
    دروغ است من خودم قبل از تاسیس پل وقتی عصرها از لاین شرق به غرب همت می رفتم در تقاطع مدرس حدود 30 دقیقه معطلی داشتم ولی الان حدود 10 دقیقه. ضمنا از پلیس بپرسید چون خود پلیس مجرای عبور ماشینها در این لاین را در این ساعات به یک چهارم کاهش می داد.
  • بی نام A1 ۰۶:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    18 67
    من ساکن شرق تهران هستم. بیایید از من بپرسید تا به شما بگویم این پل تاثیر فراوانی در تفکیک و تقسیم بار ترافیکی داشته است. ما اکنون بسیار روانتر از صدر به محل کار خود در غرب تهران می رسیم. من از قالیباف بسیار تشکر می کنم.
    • بی نام A1 ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
      14 29
      آقا من دل خوشى از قاليباف ندارم ، اما اگه با عدالت بخوام نظر بدم، خيلى از خيابانها اطراف هم خلوت شده ، صدر الان روان شده، دسترسى ما هم به غرب تهران اسانتر و سريعتر شده ، يه موقعها خروجى تونل به نيايش بار ترافيكى داره اونم بدليل چند تا ورودى پشت هم است كه با تعريض و رعايت جهت حركت خودروها درست ميشه، رويهم رفته اين پل بدرد بخوره و در سالهاى اينده نقشش بيشتر خواهد شد
  • بی نام A1 ۰۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    37 2
    3ذقیقه قبل ازافتتاحه این پل و تونل. نیایش اصلا به سمت غربش ترافیک نداشت خیلی خلوت بود الانه دقیقا تبدیل به پارکینگ شده کلی خرج و هزینه انتقال ترافیک از صدر به نیایش واقها عجب هنری داریم ما
  • حسین A1 ۰۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    21 17
    "پل صدر تنها 3 تا 5 دقیقه در کاهش بار ترافیکی شمال تهران تاثیر گذاشته است " فکر می کنم گوینده بایستی در خصوص اینکه بر چه اساسی این ادعا را مطرح کرده توضیح دهد .خود من الان در ساعت اوج ترافیک 4 تا 5 بعد از ظهر حداقل 15 تا 20 دقیقه زودتر می رسم
  • غفاری A1 ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    6 0
    من مسیر 20 دقیقه ایی قبل از احداث پل را در 3 دقیقه طی می کنم.
  • مهدیش IR ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    10 0
    این فکرارو باید قبل از انجام پروژه بکنید دوستان نه یه سال بعد از افتتاحش ، که تازه اونم سر لج و لجبازی حزبیتونه و دلتون واسه مردم نسوخته.
  • علی A1 ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    3 0
    الان شاید حتی 20 دقیقه یا بیشتر هم باشه اینو هم در نظر بگیرم که روزی حداقل اگه 20 یا 50 بیشتر یا کمتر در سالهای اینده ماشین اضافه بشه یعنی ترافیک بیشتر بشه که معمولا اینجوری بوده اونوقت باز هم این پل جواب میده.راه حل اساسی همان مترو و تراموا بود که گفتن.یعنی راه حلهای مقطعی زود گذر
  • سعدا... A1 ۰۷:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    6 6
    این هم شد قضیه تونل توحید توی تونل اونقدر ترافیکه که اگه شیشه ماشینو بکشی پایین بدتر هوای الوده میاد تو اگه بالا بمونه احساس تنگی نفس دست میده تازه از تو تونل ترافیک سنگینه تا نزدیکای پل عباسی.کجای ترافیک این مسیرحل شده ؟
  • بی نام IR ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    2 2
    من مسیر رفت و آمدم از صدر است خیلی که تاثیر گذاشته باشه کمتر از 10 دقیقه است. روی پل هم که دوبار تردد کردم که دیگه عمرا گذرم به روی پل بیفته. من فکر می کنم کسانی که میگن خیلی خوب شده قبل از شروع ساخت پروژه را فراموش کرده اند و موقعی که ترافیک بخاطر ساخت و ساز پول بوده را مد نظر قرار می دهند
  • بی نام A1 ۰۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    1 0
    شما چرا فقط دقیقه هاشو حساب کردی میزان بنزینی که تو ترافیک میسوخت رو نمیگی اونیکه با ماشین شخصی اینور اونور میره اگه زیر خونشونم مترو بزنی بازم نمیره
  • م.ب RO ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    6 1
    توجیه اقتصادی پیاده راه امام حسین مشخص شد که این مشخص بشه؟