ایسنا نوشت:

آنالیز و تست بنزینهای وارداتی توسط سازمان ملی استاندارد نشان می‌دهد که این نوع بنزین با استاندارد یورو4 انطباق دارد.

نیره پیروزبخت، رئیس سازمان ملی استاندارد در پاسخ به این پرسش که آیا این سازمان اخیرا آزمایشهای جدیدی از بنزین وارداتی انجام داده است، گفت: طی دو ماه اخیر سازمان ملی استاندارد بصورت تصادفی و رندوم، نمونه گیریهایی از بنزین وارداتی انجام داد که شواهد حاکی از آن است که این نوع بنزین از لحاظ کیفیت هیچ‌گونه مشکلی ندارد.

او گفت: چندین محموله از بنزین وارداتی توسط سازمان ملی استاندارد تست و آنالیز شده و خوشبختانه باید عنوان کرد که بنزین وارداتی با استاندارد یورو 4 انطباق دارد.

براساس گزارش شبکه خبری نفت و انرژی، پیروزبخت گفت: به موجب ماده 4 قانون سازمان ملی استاندارد، حفظ ایمنی و سلامت مردم یکی از وظایف اصلی این سازمان است، بنابراین سازمان استاندارد به جد موضوع آنالیز بنزینهای وارداتی را دنبال می‌کند.

 

23231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 380331

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام NL ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    3 1
    اینکه بعضی ها میان رو این مساله بنزین میخوان چهره دولت تخریب کنن کار درستی نیست...نباید انتظار داشت که صرفا با ارتفاع استاندارد بنزین مشکل الودگی هوای تهران یا سایر کلان شهر ها برطرف بشه هرچند که خیلی بهتر شده ولی استاندارد نبودن موتور صدها هزار خودرو در تهران نمیذاره که بنزین یورو 4 تاثیر کامل خودشو نشون بده و همینطور راهسازی های اصولی شهرداری تهران که ایجاد گلوگاه ترافیکی میکنه هم قسمت دیگه ماجراست
  • بی نام IR ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۲۱
    7 2
    این اداره استاندارد را تعطیل کنید چون به غیر از اتلاف بودجه هیچ ثمری نداره