۰ نفر
۲۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۰۴:۵۴

ایرنا نوشت:

فرماندار رودبار در استان گیلان گفت: تاکنون هیچ گزارشی از به بار آمدن خسارت در پی وقوع زلزله بامداد دوشنبه در جیرنده و مناطق همجوار دریافت نشده است.

سید محمد احمدی  بیان کرد: به دنبال وقوع چند زلزله در بخش های شهرستان رودبار که در دیگر مناطق همجوار نیز محسوس بود، تاکنون هیچ گزارشی از به بار آمدن خسارت نداشته ایم.

زمین لرزه ای به بزرگی چهار و هفت دهم ریشتر، ساعت دو و 38 دقیقه و 58 ثانیه امروز، جیرنده از توابع شهرستان رودبار را لرزاند. این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین، با عرض جغرافیایی 36 درجه شمالی و طول جغرافیایی 49 درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

همچنین زمین لرزه ای به بزرگی دو ریشتر، ساعت دو و 57 دقیقه و 36 ثانیه امروز، دیلمان از توابع شهرستان سیاهکل را لرزاند. این زلزله در عمق 10 کیلومتری زمین و با عرض جغرافیایی 36 درجه شمالی و 49 درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

زلزله دیگری به بزرگی یک و 9 دهم ریشتر، ساعت سه و 19 دقیقه و 24 ثانیه امروز، در بره سر از توابع شهرستان رودبار به وقوع پیوست. این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین و با عرض جغرافیایی 36 درجه شمالی و 49 درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

همچنین در ساعت سه و 42 دقیقه و 9 ثانیه، زلزله ای به بزرگی دو و سه دهم ریشتر جیرنده از توابع شهرستان رودبار را لرزاند. این زمین لرزه در عمق هشت کیلومتری زمین و با عرض جغرافیایی 36 درجه شمالی و 49 درجه شرقی به وقوع پیوسته است.

شهرستان رودبار در 67 کیلومتری جنوب مرکز استان گیلان دارای هفت شهر رودبار، منجیل، لوشان، رستم آباد، جیرنده، بره سر، توتکابن و چهار بخش مرکزی، رحمت آباد، عمارلو و خورگام است

4646

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 415462

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مجتبی نظری A1 ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۲/۲۱
    1 0
    سلام ساعت ۲/۵ نیمه شب تو منجیل زمین لرزه احساس شد خدا رو شکر خسارتی نداشت