سرویس مشکلات مردم خبرآنلاین تقریبا هر روز شاهد مشکل متروسواران پایتخت است؛ مشکلاتی که مشخص نیست چه زمانی حل و چه تمهیدی برایشان اندیشیده شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مشکلات کاربران متروی تهران تمامی ندارد. آن ها که هر روز ناچارند از این وظیفه نقلیه استفاده کنند هر روز شاهد مسائلی هستند که حل شدنشان وقت و هزینه می خواهد. شلوغی مترو، فاصله بین قطارها، فرسوده بودن برخی قطارها و مشکلات دیگری از جمله دستفروشان و متکدیان مردم را خسته کرده و امید به پیگیری مسئولین دارند.

در همین رابطه، کاربران خبرآنلاین و مخاطبان سرویس مشکلات مردم، مشکلاتی از این دست را مطرح کرده اند. کامنت زیر، مجموعه ای از چند مشکل است که به کرات توسط مترو سواران مطرح شده:

«شلوغ بودن قطارها خصوصا در ساعت های اولیه روز و پایانی شب، ما را به ستوه آورده؛ به طوری که برای سوار شدن و پیاده شدن هر روز شاهد آسیب هایی هستیم. افزایش قطار به ناوگان در دستور کار هست یا خیر؟»

اما روابط عمومی شرکت بهره برداری مترو وعده پیگیری داده و ابراز امیدواری کرده که این مشکلات به همین زودی ها مرتفع شود. پاسخ روابط عمومی به شرح زیر است: 

«شركت بهره برداري باتوجه به امكانات موجود و همچنين ناوگان در اختيار، جهت ارائه و بهبود خدمات حداكثري و مطلوب اقدام نموده و درجلسات مختلف كارشناسي و مديريتي، برنامه هاي كاهش سرفاصله زماني حركت قطارها و افزايش ظرفيت جابجايي مسافر در تمامي خطوط مدنظر قرار دارد.

مسافران خوب مترو- اين وسيله حمل ونقل عمومي و يكي از عظيم ترين پروژه هاي ملي كشور- مطمئن باشند كه مسوولان و كليه پرسنل شركت بهره برداري، با همه توان خود درجهت سرويس دهي هرچه بيشتر و بهتر آنان خواهند كوشيد تا روز به روز از بار مشكلات يادشده كاسته و به آسايش و آرامش اين عزيزان افزوده شود.

اين شركت، چنين تلاش و خدمتي را از اهداف و افتخارات بزرگ خود مي داند و اميدوار است كه رضايت خالق مهربان را نيز به دنبال داشته باشد.»

45304

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 417555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۰۶:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۱
    0 0
    كافيست از كارمندان و كارشناسان رده پايين مترو در زمينه مشكلات بوجود امده در اين چند سال سوال كنيد به راحتي به جواب اين موضوع خواه رسيد:سياسي بازي و بي ضابطه انتخاب كردن مديراني كه هيچي در مورد مترو نميدانند و فقط حقوق هاي انجناني دريافت ميكنند