ولیالله فاطمی عضو هیئت مدیره و معاونت فناوری اطلاعات بانک ملی، ضمن تشریح دلایل برداشت هزینه پیامکها از حساب مشتریان این بانک از مردم بابت برداشت از حساب آنها عذرخواهی کرد.
اگر چه رقم معنی داری نیست اما این کسر مبلغ به صورت مساوی بیشتر آزار دهنده است به دلایل سازمانی برای یک کارمند حساب باز شده و طبیعا" با یک گردش محدود مشمول پیامک حساب های خود گردیده و از طرفی یک تاجر با تراکنش های بالا تازه برخی میگویند از پول دار ها کسر نشده هم به همان مقدار مبلغ کسر گردیده است . در هر صورت بانک ملی با آنهمه ادعا بدعتی بد هم در موضوع و هم در عملکرد در سیستم بانکی برقرار کرد .
هزینه پیامک ازچندسال پیش توسط اغلب بانکها به صورت شارژبک از مشتریان دریافت می شود ولی خودشون خبرندارند به این صورت که روی فیش هزینه موبایلشون محاسبه وتوسط اپراتورها دریافت می شود .که هزینه اش ازاین روش بانک ملی بیشتراست هرپیامک350ریال ولی بازهم آفرین به بانک ملی که برای هرپیامک 80ریال وبا اطلاع رسانی دریافت کرد .اون بانکهای دیگر که اصلا اطلاع رسانی نکردند وبیشترهم می گیرند.
دوست عزیز. شما اگر بری توی بانک شیشه بشکنی، مجرم و موظف به پرداخت خسارتی. اما به هیچ عنوان بانک اجازه نداره خودش خسارت رو از حساب تو برداره پس همه بحث اینه که هیچ بانکی تحت هیچ شرایطی حق هیچگونه برداشتی از حساب مشتریانش نداره. حالا هی این بانک مسخره بیاد بگه اطلاعرسانی کرده بودیم، فرضا هم که کرده باشید، باز هم با پیامک مجوز برداشت نخواهید داشت آقایون به اصطلاح بانک اسلامی صدها میلیارد پول از حساب مردم برداشتن، که بعد از برگردوندنش هم، چند روز سرمایه بزرگی این وسط جابجا شده؛ بی دلیل، بی اجازه و حرااااام. حالا هی بیاید مث احمقا بگید ما اس داده بودیم که اگه نمیخواید انصراف بدید. باید واسه همه رو قطع میکردن، بعد اس میدادن هرکی میخواد بیاد پول بده ثبت نام کنه... نه که خودمون برداشتیماااا
اکثر حقوق های مردم و کارمندان دولت در بانک ملی واریز میشه. و بانک ملی یک ریال به این پول ها سود نمی ده. آقای از نظر من نامحترم سود آن پولها رو صرف توسعه سرویس های فن آوریتون بکنین. واقعا خجالت نمی کشید؟ انگار حالا با یک اس ام اس فرستادن شاخ غول شکستند. می خوان بهترش کنند. خود اس ام اس بانک چی داره مگه؟ پول یک بازاری رو که روزی 300 تا اس ام اس دریافت می کنه از یک بی نوا گرفتید که فقط یارانه می گیره. خدایی چه جوری روت شد بیای و توضیح بدی؟ ضمن اینکه من عذر خواهی تو این حرفا نشنیدم
رفتم به رئیس شعبه بانک ملی یک شهر گفتم شما طرح در آمدی برای سپرده ها دارید ترسید که بازرس باشم سریع گفت آقا من شما را نمی شناسم اطلاعات به شما نمی دهم من هم خودم را زدم به گیجی یک ساعت مخش را کار گرفتم آخر سر گفتم تازه فهمیدم با چه رئیس کار بلدی مواجه هستم بیچاره کارمند های این بانک که با چنین فرد با سوادی مواجه هستند
بانک ملی همیشه بدون اجازه از حسابها برداشت میکنه اگه شما ضامن وام بانک ملی باشید یا وام گرفته باشید وکمی قسط دیر بشه بانک سریعا هم از حساب شما وهم از حساب ضامن کسر میکنه واین کارو هیچ بانک دیگه ای انجام نمیده
بانک ملی اولیش نبوده قبلش بانک رسالت هم از حساب مردم بی اجازه برداشت میکرد البته مقدارش کم بود 160 تومن ولی بالاخره برداشت می کرد. حالا اون برداشت کرد دیدند کسی اعتراض نکرده این سری 5 هزار تومن برداشت کردند اگر همین روند هم پیش بره سری بعد هم بیشتر برداشت می کنند.
اگر هم ميخواهيد هزينه ارسال پيامك را از مردم بگيريد، عادلانه بگيريد
گرفتن هزينه يكسان از همه عين بيعدالتي است، يك نفر ماهيانه يكي دو تا پيامك ميگيرد و ديگري روزانه صد عدد، آيا اين عادلانه است هر دو ساليانه مبلغ يكسان 10000 تومان بدهند؟
مگر اين كه بگوييد مايل نيستيد بار اضافي بر هزينه مشتريان پولدار بگذاريد و مايليد هزينه آنان را بر دوش مشتريان ضعيف بگذاريد
يا اينكه سيستمتان قادر نيست هزينه را بر اساس عملكرد محاسبه نمايد، كه در آن صورت بايد گفت؛ احسنتم
تیتر اشتباه است و کژتابی دارد. مصاحبه شونده میگوید از کسانی که پیامک به آنها نرسیده عذرخواهی میکند. اما تیتر این معنا را میدهد که بانک ملی بابت برداشت هزینه و کارمزد پیامکها عذرخواهی کرده است که با توجه به فیلم این طور نیست.
نظر شما