۰ نفر
۱۰ اسفند ۱۳۸۷ - ۱۶:۳۸

سید شمس الدین حسینی

 گروه اقتصاد: وزیر اقتصاد گفت:دولت اعلام کرده که لایحه بودجه اصلاح شود اما به هیچ وجه به دنبال پس گرفتن لایحه نیست.

 سید شمس الدین حسینی،وزیر اقتصاد در حاشیه همایش اصل 44 در پاسخ به سوال "خبرآنلاین" در خصوص اختلاف های موجود در شاکله دولت در خصوص عکس العمل دولت به بازپس گیری لایحه بودجه گفت:"از همان ابتدای بررسی لایحه بودجه در مجلس نظر اعضای دولت این بود که این لایحه به صورت جزئی اصلاح شود نه آنکه کلیت آن زیر سوال رود."

وزیر اقتصاد در خصوص نامه احمدی نژاد به رئیس مجلس نیز گفت:"نامه‌ رییس جمهور با مضمون درخواست هماهنگی لایحه‌ هدفمند کردن یارانه‌ها و لایحه بودجه بوده است تا این دو همگام با هم پیش بروند و ما پیشنهاد اصلاح یارانه‌ها را بر خلاف برخی گمانه‌زنی‌های اولیه که دولت برای کسری بودجه پیشنهاد داد ارائه کردیم. "

حسینی در خصوص طرح تحول اقتصادی نیز گفت:"با کمیسیون ویژه بر اصول هدفمندی یارانه‌ها به تفاهم رسیده‌ایم و در مورد شیب قیمت‌ها نیز باید به تفاهم بیشتری برسیم اما در مجموع با هم، هم عقیده هستیم."

حسینی افزود:"دولت همچون قبل اعلام آمادگی می کند که با وسواس و دقت کافی لایحه به سرانجام برسد و اگر نمایندگان عنایت کنند لایحه هدفمند کردن یارانه به صورت کامل در بودجه دیده شود و در این خصوص نیز مشغول رایزنی هستیم ."

وزیر اقتصاد تصریح کرد:بر اساس اصلاحیه بودجه دولت ، یا کل اثر لایحه  در نظر گرفته شود و یا در غیر این صورت، اصلاح قیمتها همزمان با لایحه هدفمند کردن یارانه به تصویب برسد.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 4532

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد IR ۰۷:۰۰ - ۱۳۸۷/۱۲/۱۱
    0 0
    حالا خوب شد . سال آخر حکومت دولت نهم و لایحه های اجباری . امیدوارم که نمایندگان مجلس کمی هم به فکر مردم باشند و در برابر کارهای غیر کارشناسی دولت تدابیری بیاندیشند . اگر هم مجلس مثل استیضاحها همواره یار ندانم کاریهای دولت باشد که بیچاره ملت باید با این وضع اقتصادی نامطلوب ...