کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران با بیان اینکه ظرفیت تیم ملی والیبال ایران همین مقدار است و باید توقعات را کمتر کرد، گفت: من هیچ اختلافی در تیم ملی نمی‌بینم و اعتقاد دارم برخی بزرگ‌نمایی و سیاه نمایی‌ها در حال ضربه زدن به والیبال ایران هستند.

به گزارش خبر آنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج، بهنام محمودی با طبیعی خواندن شکست ایران مقابل لهستان گفت: باید بپذیریم سطح و ظرفیت والیبال ایران همین مقدار است و نباید توقعات نا به جا داشت.

وی افزود: به اعتقاد من امروز عملکرد ایران مقابل لهستان بسیار خوب بود اما تغییر تاکتیک و بالاتر بودن سطحی فنی لهستانی‌ها منجر به شکست تیم ما شد.

محمودی با بیان این که اختلاف تیم والیبال ایران با بهترین‌های جهان کمتر از پنج درصد است، اظهار کرد: پشتوانه سازی، حمایت و دادن روحیه به ملی پوشان می‌تواند در بازی‌های این چنینی این اختلاف را کاهش دهد.

کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران با رد هرگونه اختلاف در تیم ملی بیان کرد: متاسفانه برخی‌ها به دنبال ایجاد حاشیه برای تیم ملی هستند و با انعکاس این اخبار تلاش می‌کنند به خواسته‌های خود نزدیک و نزدیک‌تر شوند. من هیچ اختلافی در تیم ملی نمی‌بینم و اعتقاد دارم برخی بزرگ‌نمایی و سیاه نمایی‌ها در حال ضربه زدن به والیبال ایران هستند.

وی درباره کسب سهمیه المپیک در این رقابتها نیز یادآور شد: ما در این بازی‌ها نمی‌توانیم سهمیه المپیک کسب کنیم اما اعتقاد دارم در رقابت‌های پیش رو این اتفاق برای والیبال ایران رخ خواهد داد.

گفتنی است تیم والیبال ایران، امروز در چهارمین دیدار خود در رقابتهای جهانی با نتیجه 3 بر 2 مقابل لهستان شکست خورد.

ایران در اولین دیدار خود در این رقابتها مقابل آرژانتین سه بر یک مغلوب شده بود که در دیدارهای دوم و سوم نیز به ترتیب مقابل تونس و ونزوئلا به برتری رسید

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 456586

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =