واحدمرکزی خبر نوشت: شبکه تلویزیونی سی ان ان در رابطه با نامزدهای دموکرات اعلام کرد: برنی سندرز در یکی از ایالت های کلیدیِ آمریکا از هیلاری کلینتون پیشی گرفته است.

به گزارش شبکه تلویزیونی سی ان ان، نتایج نظرسنجی‌های جدید سی ان ان درباره نامزدهای دموکرات و جمهوریخواه در رقابت‌های انتخابات ریاست جمهوری آمریکا حاکی از آن است که فاصله‌ی میزان محبوبیت برنی سندرز، نامزد سوسیالیستِ حزب دموکرات، از هیلاری کلینتون، نامزد اصلیِ این حزب، در ایالت کلیدی نیوهمپشایر بیشتر از گذشته شده است. 

نظرسنجی اخیر که به طور مشترک توسط شبکه سی ان ان و سازمان «دبلیو ام یو آر» انجام شده است، نشان می دهد که میزان محبوبیت برنی سندرز در ایالت نیوهمپشایر که اولین انتخابات درون حزبی ریاست جمهوری در آن برگزار خواهد شد، چهل و شش درصد است. این در حالی است که محبوبیت هیلاری کلینتون فقط سی درصد است. محبوبیت جو بایدن، با وجودی که وی هنوز نامزدی و شرکتش در رقابت های انتخاباتی را اعلام نکرده است، چهارده درصد است. مجری این شبکه اعلام کرد: نزدیک به نیمی از رأی دهندگانِ دموکرات در نیوهمپشایر از برنی سندرز حمایت می کنند.
همین نظرسنجی در رابطه با نامزدهای جمهوریخواه نشان می دهد که دونالد ترامپ با بیست و شش درصد محبوبیت، از سیار رقبای جمهوریخواه پیش است. پس از وی، کارلی فیورینا با شانزده درصد محبوبیت، دوم است، اما بن کارسون با هشت درصد محبوبیت، مقام سوم خود را به مارک روبیو که نه درصد محبوبیت کسب کرده، از دست داده و به مقام چهارم تنزل پیدا کرده است. این در حالی است که تا همین اواخر، بن کارسون از لحاظ محبوبیت در میان نامزدهای جمهوریخواه، در رتبه دوم، پس از دونالد ترامپ، قرار داشت.

4949

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =