رضا گل محمدی ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی فستیوال فوتبال ملی پایه در البرز از شرایط اردویی و آموزشی این فستیوال ابراز رضایت کرد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از روابط عمومی هیئت فوتبال استان؛ رضا گل محمدی مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز ضمن بازدید از کارگاه های آموزشی فستیوال فوتبال ملی پایه با بیان این مطلب که آینده ی فوتبال کشور شاهد ثمرات مثبت برنامه ریزی های کنونی خواهد بود، گفت: میزبانی این فستیوال که از 5 سال پیش با مدیریت دکتر علیزاده آغاز به کار کرده، مسئولیت بسیار بزرگی برای ما بود که خوشبختانه با تمهیدات و برنامه ریزی های صورت گرفته به خوبی برگزار شد.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه ورود تیم ها به اردوگاه همزمان نیست، جهت استفاده بهینه از زمان حضور تیم ها، کارگاه های متنوعی نیز مانند کارگاه کنترل خشم، کارگاه پزشکی، کارگاه مبارزه با دوپینگ، بازی دوستانه و سایر مهارت های مورد نیاز فوتبال برای فوتبال آموزان برگزار شد.
گل محمدی افزود: بطور کلی شرایط مناسبی برای برگزاری این فستیوال برقرار بوده و محیط اردوگاه ایثار کوهسار که در آن حضور داریم از زیبایی بصری و طبیعی زیادی برخوردار است، ضمن آن که از ظرفیت تمامی تیم ها در راستای اهداف آموزشی استفاده شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان استان البرز در پایان تصریح کرد: شخصا معتقدم برای رده های سنی پایه کا آینده سازان ورزش کشور هستند هر کاری انجام دهیم کم بوده و باید ورزشکارانی را برای آینده تربیت کنیم که علاوه بر ورزش قهرمانی، مباحث اخلاقی و جوانمردی نیز در وجود آنان نهادینه شود.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461252

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =