شهردار کرج : فرآیندها و فعالیتهای سازمانی همسو با الگوهای کارآمد انجام شود

شهردار کرج، گفت: به منظور انجام ماموریتهای بزرگ شهری باید فرآیندها و فعالیتهای سازمانی مطابق و همسو با الگوهای کارآمد باشد.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پایگاه خبری مدیریت شهری کرج ،علی ترکاشوند با بیان مطلب فوق عنوان کرد: برای رسیدن به ایده آلهای شهری و تطبیق فرآیندها و فعالیتهای سازمانی نیازمند الگوهایی هستیم که قادر به توصیف و توجیه اهداف و اقدامات باشد ضمن آنکه امکان مقایسه خروجی سیستم های مختلف سازمان با هم نیز وجود داشته باشد.
وی، تاکید کرد: در اینصورت برای انجام امور مختلف در عرصه های شهری یکپارچگی مطلوبی وجود خواهد داشت که این مهم از بروز چالش های مدیریتی پیش گیری می کند؛ جاری شدن این رویکرد مدیریت شهری را با موفقیت های چشمگیری مواجه می سازد.
ترکاشوند، اظهارداشت: ایجاد یکپارچگی اطلاعاتی و فعالیتهای شهرداری امری ضروری است؛ تحقق این مهم سطوح مختلف کاری در مدیریت شهری را یکسان و منسجم می کند همچنین باعث کاهش فاصله برنامه های تدوین شده با استاندارهای موجود می شود.
وی، عنوان کرد: علاوه بر آنچه مطرح شد، یکپارچگی فرایندهای شهرداری زمینه را برای اخذ نتایج مطلوب در امر خدمت رسانی فراهم می آورد؛ اجرای اصولی و منطقی برنامه های پیش بینی شده در عرصه های مختلف شهری اعم از اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و دیگر عرصه های مرتبط با مدیریت شهری در اسرع وقت با ضریب اطمینان بالا از دیگر خروجی های همسو شدن فرآیندها، اهداف و فعالیت های سازمانی است.
ترکاشوند، ادامه داد: گام برداشتن در مسیر تعادل، هماهنگی و انسجام برنامه های مدیریت شهری باعث اجرای به موقع طرح ها و پیش گیری حذف دوباره کاری می شود؛ این موضوع خود کاهش هزینه های اجرایی و به تبع آن افزایش اقدامات شهری را به دنبال دارد.
هدف از تدوین طرح های شهری ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات است
شهردار کرج در بخشی دیگر با اشاره به هدف مدیریت شهری از طراحی و تدوین طرح های شهری، عنوان کرد: ارتقاء کیفیت و بهبود خدمات مهمترین هدف مجموعه مدیریت شهری در تدوین طرح های خرد و کلان شهری است؛ تمرکز، نوآوری، افزایش سرعت انجام امور شهری با لحاظ کردن کیفیت خدمات از دیگر اهداف این مجموعه خدمت رسان است.
ترکاشوند با تاکید بر ضرورت تقویت ساختارها و الگوهای مدیریتی به منظور بهره بردای بهینه شهروندان از خدمات، عنوان کرد: تفكر استراتژيك به منظور رسیدن به اهداف بلندمدت، از دیگر اهدافی است که مدیریت شهری برای رسیدن به آن باید برنامه ریزی داشته باشد؛ مدیریت شهری کرج نیز با اشراف بر اهمیت موضوع اقدام به اجرای طرح های شهری که مطالعه و پژوهش مبنای اصلی آن می باشد، کرده است.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 461355

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =