برخی از سپرده گذاران موسسه آرمان در مقابل یکی از شعب این موسسه در مشهد تجمع کرده اند و خواستار تعیین تکلیف سپرده های خود هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، امروز باز هم برخی از مردم مشهد در اعتراض به عدم روشن شدن تکلیف سپرده های خود در خیابان تجمع کردند، این بار البته نه در مقابل موسساتی مانند پدیده شاندیز یا میزان، بلکه در مقابل یک موسسه مجوز گرفته به نام آرمان.
موسسه ای که قبلا به نامهای مختلف فعال بود و حالا توانسته به نام آرمان از بانک مرکزی جواز فعالیت دریافت کند.
خبرنگار سرویس مشکلات مردم از مشهد گزارش می دهد برخی از سرمایه گذاران گذاران موسسه مالی و اعتباری آرمان امروز در مقابل یکی از شعب این موسسه در خیابان سجاد این شهر حضور یافتند.
آنها می گویند منتظر هستند تا کسی تکلیف سپرده های بلوکه شده آنان در این موسسه را روشن کند. هنوز مدیران این موسسه در مقابل این سئوال سپرده گذاران، پاسخی نداده اند.
گفتنی است در روزهای اخیر، مالباختگان سایر شرکتها و موسسات اعتباری مانند پدیده شاندیز و موسسه میزان در خیابانهای مشهد و مقابل نهادهای قانونی از جمله استانداری تجمعاتی را ترتیب داده بودند. سخنگوی قوه قضاییه درباره این مالباختگان به خبرآنلاین اعلام کرده بود دادستانی به دنبال حفظ حقوق این اشخاص است و شورای عالی امنیت ملی و شورای تامین استان خراسان رضوی نیز به همین منظور کارگروه های ویژه ای را تشکیل داده اند.

 

۴۵۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 462228

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 5
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    12 4
    مشهدیها به دست خودشان برای خودشان مشکل درست می کنند، خوب طبیعیه که وقتی همه با هم برای برداشت سپرده ها هجوم بیاورند هیچ بانک و مؤسسه ای نمیتونه جوابگو باشه. الان آرمان که مشکلی نداره و داره مجوز میگیره، پولی هم بلوکه نشده، خوب بذارین کارش رو بکنه و بقیه سپرده گذاران رو هم به دردسر نیندازید.
  • فرهاد DE ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    3 4
    پدر من هم سپرده اي در آرمان داره كه مدتهاست مي خواد پولش رو بگيره ولي ميگن پول نداريم
  • امین IR ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۶
    4 3
    موسسه آرمان هنوز مجوز نگرفته لطفا جو سازی نکنید
    • رضا از بیرجند IR ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۵
      5 2
      سلام عزیزم موسسه چه مجوز گرفته یا نگرفته فعلا که مسئولین وموسسه و خانواده هایشان کیف پول مردم را میبرند و حال میکنند شما هرکارمی خواهید بکنید هیچ اثری ندارد فقط تماشای کیف فرزندان انها باشید که با پولهای شما چطوری حال میکنند شما حسرت بحورید به جای کیف پول
  • خسروپرویزمشعوفی IR ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۸/۲۵
    0 0
    73نفر از نمایندگان مجلس طی نامه ای به آیت ا..لاریجانی رئیس قوه قضائیه در خصوص مفاسد اقتصادی همچون پدیده شاندیز و میزان و بطور خاص پرونده بیمه توسعه نسبت به عواقب احتمالی امنیتی عدم تعیین تکلیف اینگونه پرونده ها بطور جدی هشدار داده اند و خواستار رسیدگی فوری شده اند که مطلب فوق در اخبار سایت ها رسما منعکس گردیده چندروز پیش نیز دادستان کل کشور نیز نسبت به اینکه اذهان عمومی ظرفیت شنیدن اخبار جدیدی از مفاسد و تخلفات اقتصادی تازه را ندارند نسبت به پیامدهای امنیتی اینگونه پرونده ها خبر داده اند