فلسفه وجودی موسسات حفاظتی، اجرای بهتر منویات مقام معظم رهبری است

فرمانده انتظامی استان البرز گفت: فلسفه وجودی موسسات حفاظتی و مراقبتی اجرای منویات مقام معظم رهبری در انجام بهینه مأموریت های ناجا وسپردن امور به بخش خصوصی و اشتغال زایی است.

به گزارش خبرآنلاین البرز و به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار "کامراني صالح" در همايش موسسات خدمات حفاظتي و مراقبتي که با حضور جانشين پليس پيشگيري نيروي انتظامي کشور، مديران موسسات حفاظتي، نگهبانان محلات استان و پليس هاي افتخاري در سالن شهيدان "نژادفلاح" کرج برگزار شد، اظهار داشت: تحکيم و توسعه مشارکت هاي مردمي در بحث توليد نظم و امنيت توسعه يافته و پايدار رويکرد پليس جامعه محور است.
وي ادامه داد: تأمين امنيت يکي از مهمترين مولفه ها در حيات يک جامعه به حساب مي آيد و اين رويکرد در شعار هفته ناجا به خوبي نمايان است.
فرمانده انتظامي استان البرز به سابقه تشکيل موسسات حفاظتي و خدماتي در کشور در دهه 80 اشاره کرد و گفت: تاسيس اين موسسات پس از سير مراحل قانوني مورد تأييد مراجع مربوط قرار گرفت و مقام معظم رهبري نيز از اين طرح استقبال کردند.
سردار کامراني صالح خاطرنشان کرد: فلسفه وجودي اين موسسات، مشارکت لايه هاي مختلف جامعه در توليد وحفظ امنيت است که پيگيري آن موجب تحقق منويات مقام معظم رهبري در داشتن نيروي انتظامي آبرومند و سپردن امور به بخش خصوصي و بدنه جامعه است.
اين مقام مسئول با اشاره به کاهش 6 درصدي آمار سرقت در 6 ماهه نخست سال، تأکيد کرد: بخشي از دستاوردهاي پليس خدمتگزار نتيجه تعامل و همکاري تنگاتنگ ناجا با موسسات حفاظتي و نگهبانان محله است که به صورت شبانه روزي فعاليت دارند.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: اقدامات خوبي در توسعه اين موسسات صورت گرفته که از همه دست اندرکاران اين حوزه در پليس پيشگيري البرز و بخش خصوصي تشکر مي کنم.

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 464767

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =