شهرداری منطقه ۲ تهران اعلام کرد پروژه برج سازی السو که مورد اعتراض مخاطبان سرویس مشکلات مردم بود نزدیک یک ماه است متوقف شده.

در این جوابیه آمده است:

مدیر مسئول خبرگزاری خبرآنلاین
با سلام
احتراماً، بازگشت به مطلب مندرج در خبرگزاري خبر آنلاين مورخ 25/07/94 بدينوسيله پاسخ اين منطقه كه براساس جوابيه ناحيه 5 منطقه دو تهيه شده ، به شرح ذيل اعلام مي گردد.

متن جوابيه:
احتراماً، با عنايت به درخواست شهروند محترم در خبرگزاري خبر آنلاين مورخ 25/07/94
(پروژه السو برج 30 طبقه كه با مشاركت شهرداري در منطقه2 ناحيه 5 به مدت 6 ماه است كه در حال گود برداري شبانه روزي است كه آسايش را از اهالي سلب كرده و با مسدود نمودن تنها پياده رو خيابان خسروان كه محل تردد دانش آموزان و عابرين مي باشد باعث تصادف افراد با خودروهاي عبوري شده. ضمنا بوي مواد شيميايي دپو شده در اين مكان بشدت آزار دهنده است. اعتراضات اهالي به دفتر آقاي قاليباف و آقاي نظري و شوراي شهر و محله و . . . نتيجه اي در پي نداشته است. واقعا تكليف مردمي كه متضرر مي شوند چيست؟ )
درخصوص پاسخ به پيام شهروند " پروژه السو "به استحضار مي رساند:
طي بازديد هاي روزانه عوامل شهربان ناحيه از پروژه مذكور، قريب به مدت 25 روز است كه توقف عملياتي صورت پذيرفته و هيچگونه فعاليتي مشاهده نگرديده است در ضمن اخطار هاي مكرري هم در زمينه ايمن سازي و تحكيم سازه هاي گود برداری به مالك و سازنده ابلاغ گرديده است لذا بدليل ارتفاع بيش از حد گود برداری و احتمال خطر ساز بودن و به منظور جلوگيري از ريزش پياده رو امكان جابجايي حصار كارگاهي وجود ندارد .
مراتب جهت استحضار و بهره برداري لازم به حضور ايفاد ميگردد.

(عکس: آرشیو)

 

17۲۳۱

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 469625

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =