محمد حسن مردانی در این زمینه اظهار داشت: تبلیغات شهری با محوریت حادثه عاشورا در شهر اصفهان همزمان با ماه محرم آغاز شد.
وی بیان داشت: در این تبلیغات با تأسی به جمله مشهور «کل یوم عاشورا و کل ارض کربلا» تلاش شده نگاهی اجتماعی به حادثه عاشورا صورت گرفته و گروههای مختلف حاضر در این حادثه عظیم معرفی شوند.
وی با اشاره به اینکه این تبلیغات در تمامی نقاط شهر و بر روی قریب به ۳۰۰ تابلوی تبلیغاتی نصب شده است، تاکید کرد: در این طرح ها از تکنیک نقاشی و آثار پیشین هنرمندان عرصه نگارگری استفاده شده و برخی دیگر، به صورت سفارشی مورد طراحی قرار گرفته است.
مدیر امور اجتماعی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان تصریح کرد: شهدایی که تا پایان، دست از عهد خود نکشیدند و همراه امام خویش ماندند، افرادی که در آخرین لحظات، راه حق را یافتند و به خود آمدند، اشخاصی که بهانههای پوچ ساختند و از همراهی با حضرت اباعبدالله سر باز زدند، چهرههای منفوری که سوابق گذشته خود را تباه ساختند و آشکارا در مقام جنگ با حضرت سیدالشهدا برآمدند شماری از گروهها و دستههای حاضر در حادثه کربلا بودند که در تابلوهای تبلیغاتی شهری به آنها پرداخته شده است.
وی با اشاره به اینکه تاریخ همواره تکرار میشود، تصریح کرد: در هریک از حوادث و رخدادهای زندگی بسته به تصمیمی که افراد اتخاذ میکنند، ممکن است به یکی از این گروهها شبیه شوند و این همان معنای کل یوم عاشورا است که ضرورت تقوا و بصیرت دینی در لحظات مختلف زندگی را مورد تاکید قرار میده
نظر شما