کلاهبردار حرفه ای را شناسایی کنید

پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان فردیس ؛ با انتشار تصاویر کلاهبردار حرفه ای از شهروندان خواست چنانچه از سوی این فرد مورد کلاهبرداری قرار گرفته اند،جهت شناسایی متهم و طرح شکایت به پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان "فردیس" مراجعه کنند.

به گزارش خبر آنلاین البرز، سرهنگ " ايوب احمدي" فرمانده انتظامي شهرستان فرديس با اعلام اين خبر گفت: دو نفر جاعل ميليوني تحت پوشش يکي از مسولان عالي رتبه دولتي مبالغي بين 10 تا 150 ميليون ريال از شهروندان کلاهبرداري مي کردند.با تلاش ماموران اداره جعل و کلاهبرداري پليس امنيت عمومي شهرستان فرديس يکي از مجرمان پرونده در تاريخ 23 آذر ماه سال جاري دستگير اما همدست وي متواري شد.
وي افزود:با توجه به اين که متهم دستگير شده مبالغ ميليوني از شهروندان کلاهبرداري کرده بود،بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه هاي جمعي صادر کرد تا چنانچه شهرونداني که با اين شيوه و توسط اين فرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته اند جهت پيگيري شکايت خود به پليس امنيت اخلاقي فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس مراجعه کنند.
فرمانده انتظامي شهرستان فرديس افزود:ماموران پليس امنيت،تحقيقات تکميلي را در خصوص دستگيري متهم رديف دوم پرونده آغاز کردند تا اين که پس از تلاش شبانه روزي ماموران اين پليس،متهم شناسايي و با هماهنگي مقام قضائي در منطقه "مشکين دشت" شهرستان فرديس دستگير شد.
سرهنگ احمدي گفت: متهم دستگير شده در همان بازجويي هاي اوليه ماموران در مواجه با ادله و مستندات موجود لب به اعتراف گشوده و اذعان داشت که با معرفي خود به عنوان قاضي و جعل اوراق قضائي با همدستي متهم رديف اول،مراجعان به دادگاه ها و داسراها را با وعده حل مشکلات قضائي فريب داده و از آنها کلاهبرداري مي کردند.
وي افزود:متهم در ادامه بازجويي هاي ماموران به تعداد زيادي کلاهبرداري تحت عناوين مختلف در استان هاي شمالي،تهران،اصفهان ،البرز و شهرهاي کرج و فرديس اعتراف کرد.
فرمانده انتظامي شهرستان فرديس در پايان با بيان اين که تاکنون تعداد زيادي از شکات شناسايي و جهت طرح شکايت به پليس مراجعه کرده اند،اظهار داشت:با توجه به احتمال کلاهبرداري هاي بيشتر از سوي متهم دستگير شده،بازپرس شعبه اول دادسراي عمومي و انقلاب شهرستان فرديس دستور چاپ عکس بدون پوشش متهم را در رسانه هاي جمعي صادر کرده است.بنابراين از شهرونداني که به اين شيوه و يا توسط اين فرد مورد کلاهبرداري قرار گرفته اند درخواست مي شود تا جهت پيگيري شکايت خود به پليس امنيت فرماندهي انتظامي شهرستان فرديس واقع در مشکين دشت - روبروي بانک ملي مراجعه کنند و يا جهت کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 360704141 -026 تماس بگيرند. *

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 497819

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =