سازنده بازی «قتل در کوچه‌های تهران 2» از توزیع این عنوان در آینده نزدیک خبر داد و گفت: این بازی اواخر بهمن ماه با تیراژ 30 هزار نسخه و به قیمت 8 هزار تومان در بازار توزیع می‌شود

به گزارش خبرآنلاین و به نقل از روابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، این عنوان ادامه‌ای بر نسخه اول است که در زمان خودش یکی از بهترین بازی‌های ماجرایی ایرانی بود و در نسخه دوم سعی شده از همه لحاظ پیشرفت در بازی محسوس باشد.

رحمانی محورهای اصلی این بازی را در سه حوزه مبارزه با مواد مخدر، آسیب‌های اجتماعی و بررسی گناهان کبیره در قالب زندگی روزمره برشمرد و گفت: این بازی نسخه دوم بازی قتل در کوچه‌های طهران 1312 است که در چندین جشنواره برنده جایزه‌های متعدد شده و استقبال خوبی از آن صورت گرفت به طوری که جزو پرفروش‌ترین بازی‌های داخلی بود و در سال 1390 بهترین بازی از دیدگاه منتقدین اعلام شد.

وی به محوریت مبارزه با مواد مخدر در بازی اشاره و تاکید کرد: دومین نسخه از این بازی‌، با محوریت مبارزه با مواد مخدر و بخصوص ماده مخدر شیشه و بر اساس یک داستان واقعی ساخته شده است. در این بازی فرد معتادی که بر اثر استفاده از شیشه دچار توهم شده و افراد خانواده خود را به قتل رسانده بود، تصمیم می‌گیرد عاداتی که باعث این کار شده را از بین ببرد و در این راه مسببان را مجازات کند لذا با آن‌ها وارد مبارزه می‌شود.

وی افزود: در این روند کارآگاهی نیز وارد ماجرا می‌‌شود که قصد دارد وی را دستگیر کند؛ این بازی هزار و 800 سطر دیالوگ، 3 ساعت دوبله و 33 کاراکتر فرعی دارد.

قتل در کوچه‌های تهران 2 در حالی اواخر بهمن ماه منتشر می‌شود که جزو معدود بازی‌های داخلی در شرایط فعلی است که ناشر داخلی دارد.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 504877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 4 =