بازیبان، شبکه اجتماعی و سامانه نشر دیجیتال بازی‌های رایانه‌ای، همزمان با دهه فجر کار خود را زیر نظر بنیاد ملی بازی های رایانه ای و با همکاری اپراتورهای تلفن همراه کشور آغاز نمود.

به گزارش خبرآنلاین و به نقل ازروابط عمومی بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای، بازیبان اهداف اصلی خود را موارد زیر ذکر کرده است:

1. ایجاد محیطی سالم و مفرح برای مخاطبین و جوانان، با عرضه بازی‌های مورد تایید بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و همچنین کنترل دسترسی مخاطب بر اساس رده‌بندی سنی به بازی‌ها.

2. امکان کنترل و مدیریت هزینه‌های خانواده‌ها با تعریف کیف پول خاص هر بازی و اختصاص مقدار معین پول به حساب کاربری فرزندان.

3. برپایی بستری برای عرضه مستقیم بازی‌های رایانه‌ای برای تسهیل و گسترش بازار تولیدکنندگان داخلی.

4. فراهم آوردن درگاه‌های پرداخت نوین برای بازی‌ها، در جهت افزایش درآمد بازی و سهولت خرید بازی به صورت رسمی.

6. ارائه Development platform مهم و کاربردی مورد نیاز تولیدکنندگان همچون MBaaS و CDN و Cloud Storage و Push notification و Game center

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بازیبان، وجود درگاه‌های پرداخت متنوع و جدید، از جمله پرداخت آنلاین توسط بانک‌های ایرانی، پرداخت از طریق اعتبار سیم‌کارت مشترک در همراه اول و ایرانسل، پرداخت از طریق پی‌پال و پرداخت از طریق کارت‌های اعتباری بین‌المللی و محلی بیش از ۸۰ کشور دنیا اشاره نمود.

تبلیغات گسترده و بازاریابی رایگان ویژه بازی‌های منتشر شده در بازیبان، از دیگر ویژگی‌های جذاب بازیبان به عنوان ناشر است. شبکه اجتماعی بازیبان و بازی‌های منتشرشده در آن توسط همراه اول و تیم بازرگانی بازیبان در داخل و خارج کشور با برپایی کمپین‌های متنوع اینترنتی و موبایلی تبلیغ خواهند شد.

بازیبان در تلاش است تا محیطی پاک و سالم برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها فراهم آورد و با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و نظام رده‌بندی سنی بازی‌ها، آسودگی خاطر خانواده‌ها را با سیستم‌های نظارتی و کنترلی ویژه رده‌های سنی مختلف، تامین نماید. سامانه بازیبان از طریق وبسایت http://baziban.com قابل مشاهده است.


5656

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 508377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =