طنز پرداز معاصر کشورمان، برای مطالعه در ایام تعطیلات نوروزی دو کتاب آخر هوشنگ مرادی کرمانی یعنی «نازبالش» و «شما که غریبه نیستید» را پیشنهاد کرد.

طنز پرداز معاصر کشورمان در پاسخ به اینکه چه کتاب‌هایی را به خوانندگان برای نوروز 89 پیشنهاد می‌دهید، به خبرآن‌لاین گفت: «شما که غریبه نیستید» و «ناز بالش» که در کمتر از 10 روز به چاپ دوم رسیده است، را به خوانندگان پیشنهاد می‌کنم.

رضا ساکی، طنز پرداز معاصر کشورمان، با معرفی دو کتاب آخر مرادی کرمانی برای مطالعه در ایام تعطیلات نوروزی افزود: نکته مهم روایت ساده مرادی کرمانی است؛ البته در نوع الفاظ و بیان داستان ساده است اما کتاب‌هایش دید فلسفی و جهان بینی خاصی دارند و عمق زندگی و ویژگی طنز در آثار او کاملاً مشهود است.

وی با اشاره به کتاب «شما که غریبه نیستید» مرادی کرمانی بیان کرد: طنز این کتاب برخاسته از خود زندگی است و مرادی کرمانی با زبان طنز تولد خودش را روایت می‌کند.

این نویسنده مجلات طنز کشور تصریح کرد: من خودم با توصیه بزرگان، به صورت دوره‌ای، آثار یک نویسنده را می‌خوانم و همین توصیه را برای خوانندگان نیز دارم. وی با تأکید بر دوره‌ای خواندن آثار نویسندگان، گفت: با دوره‌ای خواندن آثار یک نویسنده، وارد دنیای فکری او می‌شویم و در آن شرایط  از آثار دیگرش بیشتر لذت می‌بریم چون آثار هر نویسنده یک ارتباط محسوسی با هم دارند.

وی با اشاره به فضای بومی و ایرانی داستان‌های مرادی کرمانی گفت: قصه‌های «مرادی کرمانی» برخاسته از فضای بومی ایرانی است و خواننده ایرانی با همذات پنداری، تمام صحنه‌ها و روایت‌ها را درک می‌کند.

......................................

سایر پیشنهادهای نوروزی اهالی فرهنگ(تهمینه میلانی، شهرام شکیبا، رضا کیانیان، فرج‌الله سلحشور، موسوی گرمارودی، ستاره اسکندری، کامبیز درم‌بخش، عبدالجبار کاکایی و... ) را در اخبار مرتبط بخوانید!

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 51238

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =