مهر نوشت: معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از اجرای طرح اصلاح هندسی در خیابان معلم خبر داد و گفت: این طرح با هدف روان سازی ترافیک، کاهش تصادفات و ارتقاء ایمنی اجرا می شود.

امیرحسین حیدرنیا با اعلام این مطلب افزود: با توجه به آمار بالای عبور و مرور وسایل نقلیه، نصب رفیوژ میانی در خیابان معلم، علاوه بر تامین حداکثری رضایت شهروندان و جلوگیری از پارک دوبل در حاشیه این خیابان، نقش بسزایی در کاهش بار ترافیکی سطح منطقه خواهد داشت.

وی با تاکید بر نقش اصلاحات هندسی در روانسازی ترافیک شهری یادآور شد: اصلاحات ایجاد شده با تکیه بر اقدامات کارشناسی و با هدف کاهش حجم ترافیک، کاهش زمان تاخیر و افزایش ایمنی و با در نظر گرفتن موقعیت جغرافیایی نسبت به تمرکز جمعیتی در سطح منطقه انجام می شود.

به گفته معاون شهردار منطقه 7 از مهمترین محورهایی که تا پایان سال اصلاح هندسی در آنها اجرا خواهد شد می توان به تقاطع خیابان قنبرزاده ورودی خیابان بهشتی و خیابان انقلاب کوچه اتحادی اشاره کرد.

وی با اشاره به اينکه افزايش ضريب ايمني و کاهش حوادث اجراي برخي از پروژه هاي ترافيکي ضرورت توسعه شهري است تصريح کرد: با توجه به اينکه در زمان اجراي اين پروژه ها نياز است از مسيرهاي جايگزين استفاده شود از شهروندان درخواست مي کنم تا با شکيبائي و مساعدت لازم شهرداري را تا پايان اجراي اين پروژه همراهي کنند.

به گفته معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری منطقه 7 از مهمترین محورهایی که اصلاح هندسی در آنها انجام شده می توان به تقاطع خیابان شهید بهشتی به خیابان شهید مفتح، تقاطع خیابان بهار شیراز به خیابان سهرودی، تقاطع خیابان نقدی به خیابان مفتح، تقاطع خیابان نقدی به خیابان علی اکبری و تقاطع سبلان به بزرگراه امام علی (ع) اشاره کرد.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 514788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حمید IR ۱۷:۲۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۹
    3 0
    آقا لطفاً یه طرحی هم برای گره ترافیکی غرب تهران بدید از ورودی باکری به همت تا الی ماشاالله از کرج تا باکری رو 20 دقیقه می آییم از باکری نا یادگار امام 2 ساعت از جنت آباد به بعد که هر روز داستانه
    • بی نام IR ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۴/۱۲/۱۰
      1 3
      بايد به شهردار تهران فشار آورد تا همت را دو طبقه كند شايد اين مشكلات حل شود