۰ نفر
۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸

خانم فائزه هاشمی چند روز پیش به دیدار عضوی از گروهک صهیونیستی بهائیت رفته و عکسش هم منتشر شده.

 هیچ آدم عاقلی این رفتار را نمی پسندد .قاطبه مردم متدین هم که این فرقه گروهکی کافر را دشمن دین و وطن شان می دانند از این ملاقات ناراحتند.

تا اینجا را داشته باشید.

خانم فائزه هاشمی یک دوره نماینده مجلس بوده. مدتی هم یک روزنامه داشته. روزگاری برای دوچرخه سواری بانوان هم فعالیت داشته. چندصباحی هم بدلیل نشر اکاذیب و توهین و... زندان رفته. دیگر چه؟

جامعه پر است از این افرادی که روزی کاره ای بوده اند و الان کنج دنجی نشسته اند و کسی هم یادشان نمی کند.

خانم فائزه هاشمی اصلا در سپهر سیاسی و اجتماعی این مملکت چه نقشی داشته و دارد؟ در کجای معادلات سیاسی کشور به حساب می آید؟ از چه درجه فرهیختگی برخوردار است ؟ و خلاصه اینکه کیلویی چند است؟

تا اینجا را هم داشته باشید

خودتان را بگذارید جای چهره های سیاسی و فرهنگی و اجتماعی مختلف و به چند سوال بالا پاسخ بدهید. اگر شما هم با این جواب همراهید که فائزه هاشمی بسیار معمولی تر و غیرمهم تر از آن است که هر حرف و رفتارش توی بوق شود و در رسانه ها بیاید، پس بگردید دنبال هدف اصلی که از انتشار خبرهای ریز و درشت او منتشر می شود!

تا اینجا را هم داشته باشید تا نکته آخر را بگویم.

عکس فائزه و آن جماعت بهایی را چه کسی پخش کرده؟ به این موضوع فکر کرده اید؟

آن را خود بهایی ها منتشر کرده اند. که چه بشود؟معلوم است. دنبال اینند که بگویند ما هستیم. برای اثبات اینکه بگویند ما هستیم انتشار یک عکس،حتی بافائزه هاشمی برای شان کافی است. اگر ما رسانه ها آن عکس را منتشر نمی کردیم و اصلا بهش محل نمی گذاشتیم، الان مجبور نبودیم پای این همه سخنران و صاحبنظر و شخصیت خرد و کلان را وسط بکشیم تا رفتار یک چهره دست صدم سیاسی را محکوم کنیم. عجب رودستی خوردیم ما رسانه چی ها و عجب پاس گلی دادیم به بهایی هایی که اتفاقا آنها هم در سپهر سیاسی و اجتماعی ما عددی نیستند.

 

کد خبر 537339

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 60
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    خب خیلی واضح که برای ضربه زدن به اقای هاشمی رفسنجانی رسانه ای شده
    • بی نام A1 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      18 43
      قطعا ایشان در مقام حرکتی انقامجویانه و ایجاد جنجال و هیاهوی تبلیغاتی پس از دوره حبس برآمده و اقدام به نوعی عقده گشائی و تقابل سیاسی نموده و اینگونه حرکتها را آگاهانه و با برنامه قبلی رقم زده است . و گر نه ایشان هیچگونه اعتقادی به ارتباط با این فرقه و مراتب آن ندارد و بخوبی نتایج این حرکت سیاسی خود را پیش بینی میکرده است .
    • max IR ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      8 36
      دقیقا همینطوره اما خوب باید به اینم توجه کرد این عکس چطور به بیرون درز کرده.همینجا مشخص میشه خود همون افراد از فائزه هاشمی سوءاستفاده کردندو این عکس رو برای تفرقه افکنی بیشتر درز دادند.فائزه هاشمی بی احتیاطی کرده نیاز به عذرخواهی نیست اما حداقل باید به اشتباه خودش اذعان کنه. وگرنه این قضیه میتونه برای آقای هاشمی و همینطور طیف اصلاح طلب ضربه سنگینی وارد کنه. فقط فکر کنید این اتفاق مثلا در دوره بررسی صلاحیت کاندید های انتخابات میافتاد. شاید به این بهانه حتی یک کاندید اصلاح طلب هم تایید نمیشد یا حداقل باعث فاصله گرفتن اصلاح طلبان از آقای هاشمی میشد.من تعجب میکنم بعضی ها اینجا انقدر این مسئله رو ساده جلوه میدن.این قضیه شخصی نیست صحبت از تبعات منفی اون برای یک طیف سیاسی هست.
    • محمد مهاجری A1 ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      33 86
      آخه چرا و با چه توجیهی دارید عمل ننگین این خانومو ماست مالی میکنید اگه این خانوم چهره ی دسته چندم سیاسی بود تا الان صد بار بد بختو از صحنه سیاست محوش کرده بودن مگه نه اینکه آدمای عادی تو سال 88 فربانی شدن و لی کله گندها یه خطم بر نداشتن
    • نوه ی عزیزجون A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      28 70
      مادربزرگم همیشه میگویند: دراین دنیا دوچیزصداندارد اول مردن بیچارگان و فقراودوم فسادو تبهکاری بزرگان جناب فائزه هاشمی نظرتان دراینباره چیست؟
  • بی نام A1 ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    عالی
  • سروش A1 ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    نخير موضوع به همين سادگي نيست. لطفا ماست مالي نكنيد. رفتار و سخنان ايشان برخواسته از خانواده ايشان و در راس آن ارباب حزب نفاق است . همه آنچه كه مردم بايد بدانند مي دانند چه شما رسانه منحرف و نون به نرخ روز خور به آن اذعان داشته باشيد و يا آنرا انتشار دهيد و چه ندهيد... خاك بر دهان منافقان رذل و ارباب ملون آنان و همچنين شما بوقچي تكه استخوان خور...
    • بی نام IR ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      21 21
      بنده آدم سیاسی نیستم جناب سروش و به نظرات سیاسی آقایان هم کاری ندارم. ولی خوانده ام که آقای هاشمی از این رفتار ایشان تبری جسته اند. وانگهی شان یک مفسر قرآن بسیار بالاتر از آن است که امثال بنده و شما بخواهیم توهینی به ساحت ایشان داشته باشیم. با احترام
    • بی نام A1 ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      38 11
      این همه توهین وبددهنی ؟؟
    • رسپنتا CN ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      25 15
      ببینم شما عملی انجام دهید به آبروی دیگر افراد اقوام شما چه ارتباطی دارد ؟
    • بی نام A1 ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      42 5
      اگر عملکرد ایشان برخواسته از رفتار خانواده ایشان هست خواهشمندم در موارد زیر هم اظهار نظر فرمائید . 1 نوه حضرت امام خمینی 2 فرزند آیت اله خرعلی 3 فرزند محسن رضایی 4 فرزندان آیت اله گلپایگانی 5فرزند آیت اله مطهری 6فرزند آیت اله بهشتی 7 فرزند آیت اله طالقانی . . .
  • مهدی IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    این متن های اتشین رو واسه بیکاری جوونایی مثل من هم بکنید که نه دینی واسشون مونده نه ابرویی دلتون خوشه دنبال داستان اصحاب کف میگردید تو مملکت والا هزار یک سوراخ داره کسی نمیبینه از صبح تیتر روزنامه ها شده فایزه فایزه
  • الهام IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    به قول شما فائزه هاشمی یک چهره دست صدم سیاسی است،حداقل اینو می دونیم که پدر این خانم از چهره های دست اول سیاسی است،این خانم برای اینکه چهره پدرشون روخراب نکنند باید بیشتر مراقب رفتارهای خود باشند،به هرحال هرچی باشه این خانم حاصل تربیت آقای هاشمی ست،نباید بارفتارهاشون باعث بشن افکار مردم درباره خانواده هاشمی خراب شود
    • علی IR ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      11 26
      کاملا موافقم.
  • مهدی A1 ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    حالا همه مجرم شدند الا اون که رفته با بهایی ها عکس گرفته. واقعا اگه اون نمی رفت اونجا اصلا توپی نبود که کسی بخواد پاسی بده و کسی گل کنه.
    • بی نام A1 ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
      19 3
      مثل قضیه بالا کشیدن 2 میلیارد دلار ه عزیزم شما خودتو ناراحت نکن این رفتار انقدر تکرار شده که لوث شده دیگه منتها نمیدونم اینا ما رو یا خوشونو چی فرض کردن. حالا همین خانم خیلی معمولی یهویی اگر میخواست در انتخابات شرکت کنه و رد صلاحیت میشد باید میدیدی چه جنجالی راه مینداختن این دوستان برای یک آدم خیلی خیلی معمولی
  • بی نام A1 ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    91 7
    خب رفته كه رفته، به ما چ ربطي داره الان مشكل مملكت ما شده اين عكس فائزه هاشمي؟ مشكل بيكار و خودكشي جونا حل شده ؟ اين مسخره بازيارو كسايي در ميارن كه دنبال قدرتن به من بيكار با مدرك فوق ليسانس از ي دانشگاه سطح ١ كه ماهي هزارتومن درامد ندارم چه ٢٩ سالمه فكر ازدواج حتي تو رويا به ذهنم نميرسه اين خبرا به مردم عادي جامعه چ ربطي داره
  • بی نام A1 ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    من سوالی از این نویسنده خبر دارم اگر پدر و مادرت بهایی بودند دین شمای خبرنگار الان چه بود؟
  • محمود IR ۱۲:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    هیچ آدم عاقلی این رفتار را نمی پسندد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ شما لطفن از سمت آدم های عاقل حرف نزن. من به عنوان یه آدم عاقل کار ایشون رو به هیچ وجه محکوم نمی کنم. دلش خواسته بره هم بندیش رو ببینه. به کسی هم ربطی نداره. ضمن اینکه بهایی ها انسان هستن و حق دارن هر چی که دوست دارن بپرستن و به من و شما هم هیچ ربطی نداره. ما ها که مسلمونیم چی کار کردیم؟ چجوری تشخیص می دیم که کی ضاله هستن و کی غیرضاله؟ از دیدگاه وهابیت و سنی ها هم ما شیعه ها ضاله و مهدورالدم هستیم. اینکه نشد دلیل. با کدوم چوب داریم ملاک سنجی می کنیم؟ اگه واقعن به آزادی بیان اعتقاد داری این دیدگاه من رو منتشر کن.
  • دکتر اثنی عشری IR ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    94 15
    صهیونیستی بهائیت ؟ حالت خوبه؟
  • بی نام IR ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    درود بر فائزه دختر شجاع و جسور
  • بی نام DE ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    اگر چند بار با پشت دست یه تو دهنی محکم به این خانم "هاشمی" می زدن کارش به اینجا و این وقاحت نمی کشید.حیف که آقامون خیلی نجیبه در برابر این نا نجیب ها.
    • یکی IR ۰۶:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
      61 14
      یک نگاهی به آمار منفی مثبت نظرات میندازی لطفا؟
  • حامد IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    ما قبل از اینکه دین و آیین مان مشخص باشد ....یک انسانیم... واقعا تا کی می خواهیم دست از تفکرات متحجرانه یمان دست برداریم
  • بی نام A1 ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    گروهک صهیونیستی بهابیت؟ اون وقت که بهاييت شکل گرفت صهیونیسم کچا بود؟ درود به شرف فائزه هاشمی که چهره واقعی خیلی از شکا ها رو رو کرده.
  • بی نام US ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    108 6
    گروهک صهیونیستی بهائیت جالبه وقتی تو زندان باهاش هم بند بوده اون جا کسی بهش گیر نمی داده ولی الان که بیرون وامده رفته خونه اش گناهکار بوده اگه نجسه پس چرا تو زندان باهاش هم بند بوده ؟؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    24 35
    يه سوال بزرگ : چرا دقيقا بعد از فرمايشات مقام معظم رهبري اين عكس منتشر شد؟ به نظر شما دليلش نميتونه زمين زدن آيت الله هاشمي باشه؟ خوب حالا كي از انتشار اين عكس سود كرد؟ خوب كاملا مشخصه مخالفين آيت الله هاشمي / و چه كساني عكس رو منتشر كردند؟ تو خبر گفتيد كه افراد متصل به فرقه ضاله / و نتيجه مهم چيه؟ به نظر شما غير از اينه كه به احتمال زياد برخي از مخالفين آيت الله هاشمي كه افراد معلوم الحالي هستند به مهره هاي فرقه ضاله متصلند و با اين كار يك حركت زيركانه براي زير سوال بردن آيت الله هاشمي انجام بدهند؟
  • بی نام A1 ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    من نمیدونم چطور حشر و نشر با کمونیست ها خوب توصیه میشه و با بهاییان بد؟تو این کشور حتی دید و بازدید و ملاقات رو هم آقایون باید مجوز بدن،بس کنید بابا؛بهشت واسه شما ما میخوایم بریم جهنم.
  • سمانه DE ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    23 22
    بسیار توهین آمیز.
  • بی نام IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    72 7
    همه وجدان های بیدار و انسانهای با شرف این را می دانند که خانم فائزه هاشمی بعنوان یک انسان شریف و آزاده عملی انسانی و درخور تحسین انجام داده. اما این ارعاب و وحشت ایجاد شده از سوی حکومت دیکتاتوری امنیتی شارلاتان مذهبی های متحجر است که مانع از انعکاس این واقعیت می شود. به هر شکل به لطف شبکه های اجتماعی امروز مردم ایران از حقایق آگاه هستند و نوع تفکر و نگرش اکثریت قاطع ملت ایران نسبت به این موضوع کاملا آشکار است.
  • ناشناس A1 ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    68 4
    از نظر من کار و ازدواج مهم هست نه دیدار با بهائیت . به من چه که چه شخصی کی رو قبول داره . به من ربط داره چه شخصی پولهای بیت المال را دزدی می کنه و باعث فساد و فقر می شه .
  • هادی IR ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 32
    ب شخصه طرفدار خانم هاشمی هستم و خیلی از رفتار های ایشون رو میپسندم اما هر کسی اشتباهاتی هم داره اما دوستان ما بدونند پسر حضرت نوح، همسر لوط بن هاران بن تارح پیامبر قوم لوت و پسران یعقوب ع همه مشکلاتی داشتند پس اون پیامبران فلان و بهمان پس کل نبوت و خدا و پیغمبر فلان و بهمان کمی عقل گرا باشید دوستان
  • محسن A1 ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    81 2
    واقعا آدم احساس شرم مي كنه. دلمون به هيچ رسانه اي خوش نيست. اين هم از خبرآنلاين. متاسفم براتون. تا كي مي خواهيد بگوييد ما خوبيم اين ها بدند. شما از تفكر ترامپ بدتر نباشيد بهتر هم نيستيد. متاسفم. اين كه رسانه روشنفكري و حق گويي باشه چه انتظاري از بردران رجا و فارس هست. صد رحمت به دوره مصدق.
  • شمس تبریزی A1 ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    54 7
    سلام آقای مهاجری. با عرض پوزش باید عرض کنم که فائزه تقصیری ندارد. آن روزی که شعار ایران برای همه ایرانیان را سردادید باید فکر اینجاش رو هم می کردین. خب مگر بهاییان ایرانی نیستند؟ مطابق آن شعار، آیا خانم هاشمی راه غلطی را طی کرده؟ خیر، فائزه فقط تاکتیک مربی را در زمین پیاده کرد و شهامتش از سایر بازیکنان وسط زمین بیشتر بود. پس گل خوردن تقصیر پاس گل نبوده. حالا این دفعه گل خورده، آفساید اعلام شد. نگران نباشید، اما با این تاکتیکی که شما دارین، دینو زوف هم نمی تونه دروازه ی شما را محافظت کنه. از همین حالا به فکر شهرآورد 96 باشین. تیم اصولگراها فورواردهایی داره که شوتهای کات دار می زنن. خخخخخ. مخلصم مهاجری جان. خدانگهدارت
  • احمد RU ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    3 66
    خبر آنلاين هم مي خواد سركار خانم فائزه هاشمي رو تطهير كنه؟ ولي مردم اين قوم رو خوب شناختن هر چند مطمئنم منتشر نمي كنيد...؟
  • مجید A1 ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    70 4
    برای همتون متاسفم با مغزهای یخ زده تون
  • بی نام IR ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    36 2
    اون کسی که پاس گل رو داده کسی هست که زندانیشون کرده٬ وگرنه به قول شما اصلا مگه مهم هستن که بخوای بکنیشون زندان که این بساط‌ها رو راه بندازن.
  • روحانی هاشمی A1 ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 58
    متن خوبی بود . کاش ایشان این دیدار را نمی کردند
  • بی نام DE ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    23 2
    در جواب خانم الهام وسایرین فرزندان چند چهره سیاسی واز علمای بزرگ را اعدام کردند هنوز خیلی از مردم نمی دانند چرا که از خودی بودند وآبرو ریزی نکردند اما چون چهره آقای رفسنجانی را بی دلیل هم خراب میکنند حالا این عکس ودیدارهم شده بهانه ما خدای نکرده انسان صفتیم نه مگس صفت
  • قدیم الشعراء A1 ۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    4 41
    باکافران چه کارت گربت نمی پرستی
  • حمید A1 ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    25 6
    وقتی تبلیغات وهیاهو اقکار باطل رامحق جلوه میدهند.یک کارانسانی شیطانی چلوه میدهند.این چزخ وارونه تاکی میچرخد؟خداداند
  • رضا A1 ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    34 5
    متاسفام برای این ادبیات و متنی که گذاشتید. دشمن اسلام خود ما مسلمون ها شدیم که چهره دین رو خدشه دار کردیم و نتیجش چیزی هست که الان میبینیم واقعا متاسفم.
  • هادی A1 ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    2 33
    بله ایشون اصلاً مهم نیستند و نخواهند بود ولی وابستگان ایشان جزء رجال تراز اول این مملکت هستند و خواه و ناخواه به اینها آسیب میزنه و چه بهتر بود که سریع و قبل از همه، پدر ایشان عمل فرزندشان را محکوم میکردن
  • بی نام A1 ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    83 5
    گناه شون اینه که بهایی هستن؟ الکی نیست که جهان سوم هستیم...
  • رامین A1 ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    66 3
    همه ما ایرانی هستیم دین واعتقادمون به خودمون مربوطه اگه قرار باشه به خاطر نوع پرستش خداوند کسی مجازات بشه پس تفاوتش با داعش چیه کی قراره بفهمیم دین و مذهب امر شخصی هست
  • alireza A1 ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    5 25
    ببینید چیکار کردید که مردم فائز رو ابراهیم بت شکن کنن/ی ضرب المثل.وای بروزی که گدا معتبر شود .وای
  • شمس تبریزی A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    62 1
    آقای مهاجری اینجا از کفر بهاییان صحبت کرده. دوستان یه سوال می پرسم، آیا در گفتمان اصلاح طلبی چیزی به نام کفر معنی داره؟ من که اولین باره می شنوم که یه به اصطلاح اصلاح طلب میگه فلان فرقه کافر است. آیا در منشور حقوق بشر شما تفکیکی بر اساس کفر و ایمان دیدین؟ پس چرا مهاجری به خانم هاشمی ایراد میگیره؟ فائزه صدای رسای اطلاح طلبان است. او شهامت انجام اعمالی را دارد که خیلی از اطلاح طلبان علی رغم اعتقاد به آن، جسارت انجامش را ندارند. فائزه مچکریم.
  • بی نام A1 ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    32 2
    اتفاقا فائزه هاشمی در سپهر سیاسی همچین بینقش هم نیست. این را داشته باشید. بهائیت را هم شما با این مطلبتان پررنگ کردید این را هم داشته باشید
  • بی نام A1 ۱۵:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    3 1
    با روش و الهام موافقم
  • بی نام IR ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    92 2
    اصل 23 بیست و سوم تفتیش عقاید ممنوع است و هیچ کس را نمی توان به صرف داشتن عقیده ای مورد تعرض و مؤاخذه قرار داد.
  • میلاد A1 ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    49 2
    رسانه باید آینه حقیقت باشه چرا به این فکر نمیکنید که حتی اگر یک دهم درصد حق با بهاییان باشد شما در پیشگاه حق و خلق به علت پوشش دادن یک طرفه این موضوع مقصرید ایا در طول تمام این سالها هیچ رسانه داخل کشوری به بهایبان اجازه داده که درباره اتهامات وارده از خود دفاع کنند؟
  • تهراني A1 ۱۸:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    57 3
    لطفا به عقايد ديگران احترام بگذاريد
  • بی نام A1 ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    6 4
    مهاجری عجب دفاعی خواستی بکنی از این موضوع، کلا صورت مساله تو ایران باید پاک بشه، حلش مهم نیست
  • امیر A1 ۱۹:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۷
    56 1
    اگه خانم هاشمی شخصیت دسته صدم سیاسی هست. شما شخصیت دسته چندم رسانه ای هستین؟ محض اطلاع شما همین خانم دسته صدم تو مجلس پنجم نفر دوم تهران شد و بالاترین رای یک خانم تو همه ادوار مجلس برای ایشونه. همیشه فک می کردم شما خیلی آدم منصف هستین تو دسته اصولگرا ها ولی انگار وقتی اوضاع خارج از پیش بینی تون بشه ادبیات کیهانی تون گل می کنه. خیلی دوس داشتم اونقدر آزادی وجود داشت تا هم خانم هاشمی هم امثال شما کاندید می شدین تا ببینید رای مردم به شخصیت دسته صدم چند برابر شماهاست. هر چند مطمئنم تایید نمی کنید این کامنت اما ایکاش حداقل پیش وجدان خودتون جوابی براش داشته باشید. ممنون آقای مهاجری برای همه یادداشت های قبلی تون که منصفانه بودن و توش خبری از توهین نبود.
  • jam A1 ۰۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    7 65
    آیت‌الله مکارم‌شیرازی خاطرنشان کرد: باید توجه داشت مخالفت ما با فرقه ضاله، تنها به خاطر دشمنی آن‌ها با اسلام و توطئه بر ضدّ مسلمانان نیست بلکه آن‌ها به یقین جزء عوامل بیگانه مانند آمریکا و اسرائیل هستند. مهم‌ترین مرکز این فرقه در آمریکاست و مرکز مهم دیگری از آن‌ها در اسرائیل است و در طول تاریخ حیات منفور آن‌ها، همواره دشمنان اسلام به عنوان یک ابزار از آن‌ها استفاده کرده و می‌کنند و ممکن است این گونه کار‌ها مقدمه‌ای برای به رسمیت شناختن آن‌ها باشد
  • بی نام IR ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    64 4
    ادبیات نوشتار بسیار سخیف است. دربارة همة انسانها نیکو سخن باید گفت.
  • دایی مهدی IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    6 43
    خیلی جالبه ، یک نفر نیست پی گیری کنه که منتشر شدن این عکس از کجا و با چه هدفی شروع شد . ایشان کار خبط و اشتباهی انجام داده ، درست ، ولی یه سوال این غیرت فوران دینی در زمان احمدی نژاد کجابود . زمانی که دست معلم دبستانی اش راکه خانم بود بوسید . رفت ونزوئلا خواهر و مادر چاوز را مورد تفقد قرارداد . ای کاش یه خورده فکر کنیم .جامعه بهائی در ایران دیگه مرده بود ، در این چند روز اینقدر به این مسئله دامن زدند که بها ئی ها هم جان تازه ای گرفتند .
  • بی نام GB ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    5 63
    درست‌ترین و بهترین تحلیلی که طی این چند روز دیده و خوانده ام بود ... ممنون جناب مهاجری
  • یغما IR ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۲/۲۸
    50 3
    به نظر مزخرف ترین تحلیلی بود که میشد ارائه کرد. اون بخش شخصیت دسته چندم سیاسی رو میشه به عنوان طنزترین جمله هفته انتخاب کرد. خوش باشید :
  • محمدعلی A1 ۰۶:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۴
    0 0
    برادر عزیز آقای مهاجری این همه آسمون ریسمون بافتی واسه چی...تا اینجای کار رو داشته باش. این مسئله خیلی ساده میشد حل بشه... خیلی ساده... تا اینجای کار رو هم داشته باش. دختر آقای هاشمی رفسنجانی باید بفهمه که یک فرد عادی در جامعه نیست، حالا اگر خودشم نفهمه که احتمالا نمیفهمه پدر ایشون باید روی فرزندش کنترل داشته باشه و حداقل ازش بخواد این گونه اقدام اشتباهی رو انجام نده....اینجای کار رو هم داشته باش... حال ما مردم دیگه از تطهیر اشتباهات مسئولان و وابستگان آنها بهم میخوره...اینجای کار رو هم داشته باش. خداحافظ.