رئیس کمیسیون عمران شورای کرج: لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اقدامات عمرانی/ لزوم سرعت و دقت در پروژه

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج لحاظ کردن موضوع کمی و کیفی در اجرای اقدامات عمرانی شهر را مهم ارزیابی کرد و گفت: توجه به سرعت، زمانبندی و کیفیت در اجرای پروژه های عمرانی شهرداری کرج منجر به کاهش هزینه ها و به تبع آن موجب ارتقاء کیفی امور اجرایی می شود.

به گزارش خبرآنلاین البرز وبه نقل از پایگاه خبری و مدیریت شهری کرج، سعید فیروزگاه با بیان این مطلب اظهار داشت: بهره گيري از ضوابط، معيارها و استانداردهاي ملي در تمامي مراحل طراحي، اجرا، بهره برداري و نگهداري از طرحهاي عمراني از اهميت ويژه ای برخوردار می باشد که در نظام فني و اجرايي کشور مورد تاکيد جدي قرار گرفته است.

وی هدف از توجه به سرعت و کيفيت پروژه ها را رسيدن به استانداردهای مطلوب شهری و اهميت دادن به مهم ترین وظيفه شهرداری که همان خدمت رسانی است عنوان کرد.

این عضو شورا افزود: هر شهري جهت توسعه و پيشرفت و آباداني نيازمند اجراي پروژه هاي عمراني در سطح شهر اعم از احداث خيابانها و پارکهاي جديد همچنين مرمت و نگهداري ابنیه انجام شده قبلي مي باشد که تحقق اين امور نيازمند بودجه و منابع مالي لازم و نيروي انساني مستعد و کارآزموده مي باشد.

فیروزگاه با مثبت ارزیابی کردن روند اجرای پروژه های عمرانی در شهر به بهره برداری از تقاطعات غير همسطع و پل هایی که تاکنون احداث شده اشاره و بيان کرد: پس از احداث این پروژه های عمرانی ترافيکی٬ تحقق اهداف مدیریت شهری که کسب رضایت شهروندان و کاهش ترافيک از جمله محورهای مهم آن است را شاهد هستيم.

رئیس کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر کرج اظهار داشت: شهرداري کرج گام مهمي در خصوص انجام پروژه هاي بزرگ عمراني جهت توسعه شهر برداشته است و البته در حاشيه انجام اين پروژه ها نکات و کمبودهاي به چشم مي خورد که بررسي و پيگيري و اصلاح آنها ضروري مي باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در حال حاضر اکثر پروژه های عمرانی فعال است، گفت: با این حال و با وجود فعالیت گسترده عمرانی در سطح شهر در برخی موارد با مشکلاتی در خصوص تملک مواجه هستیم که اعضای شورای شهر بر اجرایی شدن این مسیر گشایی ها تاکید دارند، تا بتوانند تعهد خود را به شهر و شهروندان کرجی ادا کنند.

این مسئول با بيان اینکه هر پروژه عمرانی به مرور زمان هویت شهر را می سازد٬ اظهار داشت: دقت در مطالعات و طراحی پروژه ها از اهميت ویژه ای برخوردار است چرا که پروژه های عمرانی به عنوان یک سازه اجتماعی همواره در معرض دید شهروندان است و در صورت رعایت موارد مذکور٬ شهری متناسب با استانداردهای مطلوب خواهيم داشت.

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 540774

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =