محمود گودرزی در همه این سال ها منتقدانی جدی داشته. انتقادها از او بیشتر به خاطر ستاره ستیزی اش بوده و اینکه در ازایش کاری ماندگار از او دیده نمی شد.

آریا صالحی-خبرگزاری خبرآنلاین :دو تصویر خیلی ساده و پایان سال ها انتظار؛ محمود گودرزی با همین دو قاب می تواند مدیری موفق لقب بگیرد. البته چند سال بعد. گودرزی در 3 سال گذشته هیچ گاه مدیر محبوبی نبوده و منتقدان بسیاری داشته است. بخش عمده این مخالفت ها هم البته ریشه در رفتارهای ستاره ستیزانه اش داشته. او را حتی در روزهایی دشمن فوتبال لقب دادند و خودش بعدها توضیح داد ریشه انتقاداتش در چه است. گودرزی اما هر طور بود مقاومت کرد و البته در دل مدیریت عالی کشور هم توانست روزهای بحرانی و سختش را بگذراند. اگرچه باز هم حرف رئیس جمهور به او تکرار اهمیت قهرمان مداری است، ولی حالا مجموعه وزارت ورزش در آستانه دو رخدادی است که گودرزی را مدیری نسبتا موفق در یادها می ند. طبقه اول آزادی سال ها قبل و با فشار صفایی فراهانی نیمکت دار شد. حالا بعد دو دهه طبقه بالایی ورزشگاه تا قبل از بازی 6 شهریور تیم ملی با قطر، صندلی دار می شود 45 هزار صندلی در این طبقه که به 34 هزار صندلی طبقه اول افزوده می شوند و آزادی در 42 سالگی کمی به استانداردسازی نزدیک خواهد شد. اتفاقی که در روزهای بی پولی، وزارت ورزش به بهترین شکل مدیریتش کرده است. درست مثل تعمیر و بازگشایی و استانداردسازی ورزشگاه نقش جهان که آن هم به لیگ امسال می رسد. این دو کار ماندگارگودرزی بی شک در تاریخ مدیریتی اش ثبت می شوند. 

 

41257

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 553230

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    20 7
    حداقل براي طبقه دوم ميشد از صندلي هاي به هم پيوسته شبيه مترو استفاده كرد تا فاصله بين صندلي ها باعث كاهش ظرفيت آزادي نشود.يكي از زيبايي هاي آزادي ظرفيت آن مي باشد.
  • پاک A1 ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    13 6
    میگم صندلی ها درست چیده می شوند؟ نباید جلوتر سکو باشند و پشت صندلی خالی باشه؟
  • حميد A1 ۰۴:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۴/۱۵
    16 7
    اين چه نوع صندلي نصب کردني هست ؟ اگر يک نفر روي رديف بالايي بنشيند، پاهايش روي صندلي پايين قرار ميگيره معلومه فقط براي رفع تکليف دارند اين کار رو انجام مي دهند.