قائم مقام وزیر کشور اعلام کرد: عملکرد استانداران،فرمانداران و بخشداران در انتخابات گذشته مناسب بوده است، با این وجود فرمانداران و بخشدارانی که نتوانند با سیاست های دولت هماهنگ شوند،جابجا می شوند.

به گزارش خبر آنلاین البرز وبه نقل از روابط عمومی استانداری البرز،مقیمی در رابطه با ارزیابی عملکرد فرمانداران اعلام کرد: وزارت کشور در تمامی سطوح از معاونین تا استانداران، فرمانداران و بخشداران عملکرد بدنه خود را مورد نظارت و ارزیابی قرار می دهد.
وی ملاک این ارزیابی را عملکرد میدانی در تمامی بخش ها عنوان کرد و در ادامه دو شاخصه را ملاک و ویژگی فرمانداران دانست و گفت: فرمانداران باید سیاست های دولت را قبول داشته و از کارایی لازم برای اجرای برنامه های دولت برخوردار باشند.
قائم مقام وزیر کشور نیل به این دو شاخصه مستلزم طی کردن دوره های آموزشی ویژه فرمانداران و بخشداران بشمرد و افزود: سال گذشته دوره آموزشی ویژه ای به صورت منطقه ای و در راستای توان افزایی برگزار شد با این وجود اگر به هر دلیلی تطابق در اجرای برنامه های دولت وجود نداشته باشد امکان جابجایی خواهد بود.
مقیمی در رابطه حضور فرمانداران در محدوده تحت خدمت خود نیز بیان کرد: مقدماتی از سوی وزارت کشور فراهم شده تا فرمانداران و بخشداران در محل خدمتی به همراه خانواده خود حضور داشته باشند.
قائم مقام وزیر کشور همچنین در خصوص جابجایی فرمانداران و بخشداران نیز بیان کرد: با وجود برگزاری آموزش های لازم و توجیه برای همسویی با اهداف و برنامه های دولت،فرمانداران و بخشدارانی که نتوانند با سیاست های دولت هماهنگ شوند،جابجا می شوند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 576199

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =