سخنگوی دولت به مشکلاتی که فرهنگیان و بازنشستگان درباره دریافت معوقات خود مطرح کرده بودند پاسخ داد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، موضوع معوقات بازنشستگان و فرهنگیان همواره یکی از محورهایی است که مخاطبان سرویس مشکلات مردم درباره آن کامنت می گذارند.
این مخاطبان تاکید دارند مطالبات آنها از دولت پرداخت نشده و در انتظار الطاف دولت یازدهم درباره تسویه حساب مطالبات خود هستند.
یکی از این مخاطبان درسرویس مشکلات مردم اینطور کامنت گذاشته: سلام آموزش پرورش الان ٢ ماه هست كه ميگه بازنشستگي فرهنگيان رو امروز و فردا ميريزيم به حساب اما هنوز هيچي ، حتي وزير هم مصاحبه كرده بود هفته پيش . به خدا اول گفتن مرداد بهد شد ١٤ شهريور اما الان ميگن اخر شهريور به خدا بعد از دو سال تاخيير نيازمنديم حق ما معلم هاي بازنشسته بعد از ٣٠ سال خدمت اين نيست كه براي اندك مبلغي اين همه مدت امروز و فردا بشيم
در نشست خبری امروز سخنگوی دولت، موضوع مطالبات برخی اقشار از جمله فرهنگیان و بازنشستگان با محمدباقر نوبخت در میان گذاشته شد.
نوبخت در این باره توضیح داد: ما خود را موظف به پرداخت مطالبات پیمانکاران، گندمکاران و بازنشستگان در صورت تأمین اعتبار لازم می دانیم.
سخنگوی دولت با پوزش‌خواهی از فرهنگیان، بازنشستگان و گندمکاران درباره عدم تأدیه بدهی آنها گفت: مطمئن باشید حتی اگر یک ساعت دولت امکان پرداخت این بدهی ها را داشته باشد، کم کاری نخواهد کرد. دولت حتی از بانکها و بازار سرمایه وام می گیرد تا بتواند پرداخت بدهی های خود را تسریع کند.

 


46231

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 578826

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =