انهدام باند تهیه و توزیع روغن موتور تقلبی در کرمانشاه

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه از شناسایی و انهدام باند تهیه و توزیع روغن های تقلبی خودرو خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین ، سرهنگ محمدرضا اميري در جمع خبرنگاران بيان داشت: در پی اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت شبکه تهیه و توزیع روغن های موتورهای تقلبی در بسته بندی شرکت های معتبر داخلی و خارجی، مراتب در دستور كار كارآگاهان اداره عمليات ويژه اين پليس قرار گرفت.


وي افزود: در برسي هاي به عمل آمده مشخص شد اعضای اين باند با جمع آوری روغن های استفاده شده و سوخته غیر قابل مصرف به صورت فله ای از مغازه های تعویض روغن و استفاده از مواد شیمیایی که باعث تغییر رنگ آن می شود و نیز اضافه کردن اسانس جهت از بین بردن بوی روغن های مصرف شده و جمع آوری قوطی و گالن های خالی بلا استفاده در سطح شهر کرمانشاه اقدام به تهیه روغن موتور تقلبی می کردند.


این مقام انتظامی ادامه داد: این افراد با استفاده از دستگاه های برقی پلمپ و با برچسب اصلی روغن موتور شرکت های معتبر داخلی و خارجی، روغن های تقلبی را در سطح استان توزیع می کردند و از این راه سود بسیاری بدست می آوردند.


سرهنگ اميري بيان داشت: با اقدامات اطلاعاتی به مدت یک هفته و تلاش شبانه روزی ماموران اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی استان، دو انبار بزرگ تهیه و توزیع روغن های تقلبی ودپوی آنها در يكي از محلات شهر كرمانشاه شناسایی شد.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضائی در يك عملیات موفق پلیسی محل مورد نظر محاصره و در این راستا یک نفر از عوامل اصلی دستگیر شد، همچنین بالغ بر ده هزار لیتر روغن تقلبی و تعداد پنج دستگاه پلمپ برقی و دستی و تعداد زیادی برچسب و هولوگرام و کارتن های تهیه شده جعلی کشف و ضبط شد.

رئيس پليس آگاهي استان خاطرنشان ساخت: تلاش در جهت دستگيري ساير متهمان متواري ادامه دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 600630

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =