پزشکیان: بروز فاجعه انسانی در عصر الکترونیک قابل قبول نیست

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی بروز فاجعه ی انسانی در عصر الکترونیک را غیر قابل قبول خواند و گفت: مجلس در پیگیری موضوع و شناسایی و برخورد با مقصران حادثه ی تلخ قطار تبریز – مشهد از حق مردم کوتاه نمی آید.

به گزارش خبرآنلاین، مسعود پزشکیان که برای پیگیری موضوع حادثه قطار و همدردی با بازماندگان، به مشهد سفر کرده است با تولیت آستان قدس رضوی دیدار و در خصوص حادثه ی اخیر به تبادل نظر پرداخت.

پزشکیان با اظهار تاسف از حادثه تلخ تصادف قطار تبریز - مشهد و جان‌باختن برخی از هموطنان عزیز کشور و آذربایجان در این حادثه با اشاره به حضور روز گذشته خود در خانه یکی از جان‌باختگان این حادثه در تبریز، گفت: همدری و اظهار تاسف تنها بخشی از کاری است که می‌توان با خانواده‌های داغ‌دیده داشت چرا که مصیبت وارده بسیار سنگین است.

وی افزود: این اصلا قابل قبول نیست که بخاطر سومدیریت و خطای انسانی در این زمان و با وجود این همه تجهیزات الکترونیکی و راهبری، یک چنین فاجعه‌ایی اتفاق بیافتد!

نایب رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته توسط نمایندگان و مسئولین جهت شناسایی و تشخیص هویت جان‌باختگان این حادثه گفت: به شدت پیگیر این هستیم که عوامل اصلی این فاجعه مشخص شود و با شروع مجلس، حتما تصمیمات مقتضی نیز صورت خواهد پذیرفت.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی(ع) نیز در این دیدار با اظهار تاسف و ناراحتی از وقوع این حادثه، به بیان کارهای انجام‌گرفته توسط آن مجموعه برای بازماندگان این حادثه پرداخت و گفت: من نیز به نوبه خود، این ضایعه عظیم را به شما به عنوان نماینده مردم آذربایجان تسلیت می‌گویم.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 606714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =