مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت: حضور بیش از 7 هزار معلم دارای تحصیلات تکمیلی در آموزش و پرورش مازندران نشان از علم آموزی معلمان توانمند مازندرانی دارد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین مازندران؛ «سید علی قاسمی» ابراز داشت: در چنین ایامی، علاوه بر تقدیر و تجلیل از تلاشگران عرصه پژوهش، چالش ها و موانع پیش رو برای افزایش شتاب پژوهندگی مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با بیان اینکه پژوهش یکی از زیر نظام های سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، اظهار داشت: کتابهای درسی مقطع ابتدایی با رویکرد پرسشگری و تحقیق است و ایجاد روحیه پرسشگری و تحقیق در دانش آموزان از کلاس اول ابتدایی لازم است.

دکتر قاسمی حضور بیش از 7 هزار معلم دارای تحصیلات تکمیلی در آموزش و پرورش مازندران را نشان از علم آموزی بهمراه آموختن علم به دانش آموزان عنوان کرده و افزود: حضور 3 معلم در جمع 20 پژوهشگر برتر استان مازندران نشان از جایگاه پژوهش و تحقیق در دستگاه تعلیم و تربیت استان دارد.

وی به حضور بیش از 2 هزار معلم اقدام پژوه در استان مازندران اشاره و خاطرنشان کرد: مدارس ما به معلمان اقدام پژوه نیاز دارند که اقدامات بسیار مناسبی برای فراگیر شدن این امر در بین معلمان مازندرانی در حال اجرا است.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با تاکید بر لزوم مطالعه معلمان نسبت به پژوهش های صورت گرفته در حوزه رشته شغلی خود گفت: توسعه پژوهشسراهای دانش آموزی از اقدامات ارزنده ای برای گسترش بنیادین امر پژوهش در مازندران به شمار می رود.

46

کد خبر 613300

برچسب‌ها

خدمات گردشگری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
0 + 0 =

آخرین اخبار

پربیننده‌ترین